سلام
این تایپیک برای انتقاد به شیوه مدیریت تالار یا پیشنهادات در راستای ارتقا آن هست. پستهایی که خطاب به مدیر همدردی هست در یک پست ارسال و کاربر صبر میکنه تا مدیر انلاین و جواب بدهد شاید دو سه روز طول بکشد. نمیتونیم اجازه بدیم در پوشش انتقاد، حاشیه های زنجیروار ادامه پیدا کند. زمانی که چالش و جنجال ایجاد میشود لطفا از گزینه تماس با ما از نوار بالای سایت استفاده کنید تا مستقیما با مدیر همدردی در ارتباط باشید.
با تشکر







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)