سلام خانم رفتگر. امیدوارم حالتان خوب باشد. از وقایعی که برای شما اتفاق افتاده است و ناراحتی ای که طی این چند سال تحمل کردید واقعا متاثر شدم. واقعا درک می کنم که تا چه اندازه آزار دیده اید.
به نظر من آچه در وضعیت کنونی تعیین کننده است احساس شما به همسرتان است. آیا واقعا ایشان را دوست دارید؟ اگر جواب تان مثبت است زندگی شما جای امیدواری دارد.
http://www.hamdardi.net/showthread.php?t=30336
http://www.hamdardi.net/showthread.php?t=31119








علاقه مندی ها (Bookmarks)