خانم آبی بیکران، بعد از اینکه این بحران رو گذروندین، که مطمئنان با شناختی که از شما هست، مطمئنم به خوبی پشت سرش میگذارین، حتما در جهت رفع و توسعه فردی و درونی خودتون وقت بگذارین، خیلی از مشکلات تون حل میشه، حتی شده هر سه ماه یه مشاوره کوچک برین. مثلاً بعد از توسعه خودتون به اینجا میرسید که: من هستم، همینی که الان حس میکنم، مهم نیس بیست سالمه یا چهل، مهم اینه که خوبم، خودمو دوست دارم و از لحظه لحظه زندگی ام راضی ام. مشکلات و چالش ها بیان و برن ولی من می مونم . من و خودم.
-----------
شما فرد خیلی با مهارتی هستین، ان شاالله بهترین ها براتون رقم میخوره، فقط کمی مثل ما که شما رو قبول داریم، خودتون، خودتون رو هم قبول داشته باشین.
اگر برگشتین، سعی کنید با چیز های مثبت توجه اتون رو جلب کنید، اون خانم رو با همه رفتار هاش بپذیرین.
اگر شیوه های مذاکره میتونید استفاده کنید، بگید من تصمیم گرفتم به طور قطعی از شما جدا شم، مگر اینکه مشکلات و رفتار های گذشته رو با کمک هم جبران کنیم، کمی هم از خوبی هاش بهش بگید،
دیگه هم ادامه ندید صحبت رو. کمی بگذارید حس کنه شما رو داره از دست میده. ولی تند نرید و پل های پشت سر رو خراب نکنید، سعی کنید براش جای برگشت بگذارید، مثلاً تو دهنش بگذارید منم میدونم خیلی فشار روت هست، که اگر خواست از رفتارش دست بکشه، پناه ببره به همین فشار زیاد وارد برش، که مجبور نشه غرورش رو بشکنه.
حواستون باشه، روزی دست خداوند قادر هست، اینجا نشد جای دیگه، مهم اینه شما تلاشتون رو میکنید،








علاقه مندی ها (Bookmarks)