مهرطلبی و خشم مسائلی هست همسرت باید کار کنه و شدتش را کاهش بده اگه این موارد حل نشه امکان داره از این مسائل باز پیش بیاد . خود تو هم در کنترل خشم مواردی هست که باید کار کنی روی خودت .
این مسائل از کودکی در ما نهادینه میشه و باید هر دو تخصصی پیگیری کنین .








علاقه مندی ها (Bookmarks)