خواهش میکنم
شما نوشتین یکبار حضوری و با پیام عذر خواهی کرده، باید ببینیم واکنشتون چی بوده؟ ( لطفا توضیح بدین )
اینکه بعد از یه مسئله ای همه ی رفتارا در تمام افراد یکسان باشه، چنین نیست. ممکن هست یه زن و شوهر دیگری تو چنین شرایطی رفتارهای دیگه داشته باشن ، اما همسر شما این پیام و عذر خواهی حضوری براش کافی باشه و منتظر واکنشتون باشه.
و اینکه انتظار نداشته باشین در این شرایط اشتباهات خودش رو در رابطه بپذیره، این مسئله چیزی هست که با کمک مشاور پیش میره و نیاز به زمان و صبر داره.
اگر شما داد و بیداد میکردین چه اتفاقی میفتاد؟ احتمالا این رابطه مریض به شکل دیگری ادامه پیدا میکرد.
نیاز دارین بجای مقابله به مثل راهی برای درمان پیدا کنین و انرژی خودتون رو برای زندگی مشترکتون بگذارین.
.................
چند سؤال دیگرم دارم که لطفا پاسخ بدین؛
۱. شغل شما و همسرتون چه هست؟ درآمدتون مشارکتی برای زندگیتون هست یا نه فقط برای خودتون؟
۲. قبلا هم در منزل سابقه ی چنین دعواها با خشونت هایی رو داشتین؟ چطور تمام شده؟
۳. شما به دلیل ترس های خودتون تابحال به روانشناس مراجعه کردین؟
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)