سلام لاله جان وقتت بخیر؛
خیلی ممنونم از زمانیکه گذاشتی و راهنماییم کردی .
آره عزیزم میدونم خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم در این حیطه ولی میتونه رسالت من باشه .
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام لاله جان وقتت بخیر؛
خیلی ممنونم از زمانیکه گذاشتی و راهنماییم کردی .
آره عزیزم میدونم خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم در این حیطه ولی میتونه رسالت من باشه .
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)