صندلی داغ خوبی بود . منم تشکر می کنم . برای همه آرزوی موفقیت و کامیابی و سلامتی دارم .![]()
تشکرشده 423 در 177 پست
صندلی داغ خوبی بود . منم تشکر می کنم . برای همه آرزوی موفقیت و کامیابی و سلامتی دارم .![]()
ویرایش توسط Niagara : چهارشنبه 23 تیر 00 در ساعت 14:25
تشکرشده 1,848 در 755 پست
سلام اومدم اعلام کنم صندلی داغ به پایان رسیده،
دیدم دو تا از دوستان سوال پرسیدند، برای اینکه حقوق دیگران هم ضایع نشه، تا ۲۶ تیر ماه صندلی در وقت اضافه را خواهیم داشت،
همه اهالی همدردی از دوستانی که رو صندلی داغ سری پانزدهم نشسته اند، سوالی دارین بپرسید.
افرادی هم که از آنها سوالی پرسیده میشود، قانونا می توانند پاسخی ندهند، چون وقت صندلی داغستان به پایان رسیده، ولی خوشحال میشیم پاسخ اتون رو بشنویم.
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
آقا امین بی نهایت ازتون ممنونم که با حوصله جواب دادید.راستش الان زوده بخوام نظر قطعی مو بگم چون فقط یکبار پستتون رو خوندم.فقط میدونم که حق کاملا باشماست این دوره عجز احتمالا سکوی پرتابی بشه واسم.اما خیلی داره این دوره طولانی میشه باید زودتر تمومش کنم وبرگردم به مسیر!!
احتیاج به تحقیق بیشتری هست.خوشحال میشم کتابی بهم معرفی کنید که نجات دهنده باشه!
از پاسختون به گیسوکمند خیلی تاثیر گرفتم مخصوصا درمورد کم اهمیت جلوه کردن نماز!!!هر روز داره این اتفاق واسم میفته روزی سه بار!سرنماز هم همین فکرها توی سرمه!رها شدن ازشون نیاز به آرامش داره!راست میگید! خدا یه پالس های مثبت واسم میفرسته که با توجه به روحیه پاییزه ست!که متوجهشون هستم اما اینقدر بی معرفت شدم که نادیده شون میگیرم!پررو شدم!قدر نشناس شدم.امیدوارم دیر نشه واسه قدردانی!
شاید روزهای خوب زندگیم داره نزدیک میشه همونهایی که آرزشو داشتم اما بازهم این بنده حقیر وضعیف داره پسشون میزنه!!باورتون میشه اینقدر آدمهای بد ذات خوشبخت اطرافم دیدم که میگم کاش منم بد ذات میشدم!!!!
ازخودم خجالت میکشم،میخوام یه اعتراف کنم!تا اندازه بی معرفتی پاییزه واسه همه عیان بشه!!چندروز پیش یه اتفاق خوب واسم افتاد که خیلی خوشحال شدم بعدش پیش خودم گفتم، انگار کمی هم فراموش کردن خدا بد نباشه مثل خیلی از آدمهای دیگه که سبک زندگیشون یه جور دیگه ست واوضاعشون بهتره!
گریه ام گرفته واجازه نمیدم اشکهام سرازیر شن!
شرمنده خدا هستم خیلییی...
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
سلام مجددخانم پاییزه
خیلی خوبه که از ته دل میدونید راه درست چیه. توی این راه یه کتاب خاص نیست. قرآن کتاب شفا و هدایته. احادیث ذهن و باورت رو وسیع میکنه. اما به غیر از اینها باید مثل زنبور عسل باشی براساس نیازت بهترین حرفها رو بگیری مثل زنبور که از شهد بهترین گلها استفاده میکنه. حکمت گمشده مومنه حتی اگه اون حکمت و سخن حق در سینه یه آدم مشرک و گناهکار باشه.
به نظرم کتابهایی که از طریق توصیه های اخلاقی پاکسازی روحی انجام میدن خوبه
ویرایش توسط ammin : چهارشنبه 30 تیر 00 در ساعت 21:24 دلیل: حذف بخشهای کلی و تکراری
تشکرشده 1,848 در 755 پست
سلام
متاسفانه امروز صندلی داغ سری پانزدهم تمام میشه.
خدا رو شاکرم که لطفش شامل حالم شد تا از آموزه های این سری صندلی داغ که در یکی از بالاترین درجات چند دوره اخیر بود بهره ببرم و امید است بتونم به کار هم ببندم.
همه عالی بودن، اولش که با خانم طنین و خانم زیبایی ها و مدیر شروع شد و با آقای امین به پایان رسید، من که به شخصه خیلی مطالب خوبی دیدم.
ممنون از همه پرسشگران،شرکت کنندگان و خانم طنین که مدیریت اون رو به عهده داشتند.
پ . ن: اگر اشتباه نکنم در ابتدا خانم زیبایی ها فرمودند کسالت یا کرونا دارند، شخصی از حالشون آگاه نیست؟
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام ، خدا قوت و تشکر از همه عزیزانی که در صندلی داغ حضور داشتند .
سپاس
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سلام و خدا قوت به همه دوستان. انشالا امام حسین پشت و پناه شما باشه به حق همین روزهای مقدس ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)