پاسخ آقا ammin
↓↓↓
سؤال خودتون ( تا حالا شده اشتباهی در زندگی مرتکب بشین که خودتون رو بخاطرش نبخشیده باشین ) چند مورد بوده ؟ و اگر کنار اومدین بگید چطوری موفق شدین ؟
بله فراوان، توی سن ۲۶ سالگی یه کاغذ برداشتم و هر چی اشتباه کردم و روش نوشتم حتی گنجشکی که سنگ زده بودم. برای همشون از خدا طلب بخشش کردم. اون کارها و اعمالی که احتمال تکرار شدنشون میدادم رو بهشون فکر کردم که چه دلیلی داشته، مثلا بعضی شون دلیلش نبود عزت نفس بوده. قویا به این باور رسیدم هر چه خودم سرزنش کنم یه انرژی منفی آزار دهنده ای درونم جمع میشه که احتمال تکرار اون اشتباه رو دوباره بالا میره همین که میدونم چی اشتباهه چی درست یعتی عقلا نیاز به سرزنش و انرژی منفی نیست. بعدش هربار که دوباره اشتباه رو تکرار میکردم به شدت از وسوسه سرزنش پرهیز کردم توی خیلی از رفتارها اینقد اشتباه کردم، سرزنش نکردم و بلند شدم وخودم اصلاح کردم تا ازچرخه اون اشتباه خارج شدم









علاقه مندی ها (Bookmarks)