چقدر قشنگ نوشتی پوه من که استفاه بردم .
آقای نجار ، نویسنده ای هست به نام دکتر وین دایر . کتابی داره به عنوان معیار سرنوشت خود باشید . خودش می گه وقتی تونست به مرحله عشق و بخشش برسه زندگیش متحول شد از 40 سالگی .
پدرش در بچگی و به خاطر اعتیاد اونها را رها می کنه - چندی بعد فوت میشه . وین دایر تا 40 سالگی نمی تونست این را هضم کنه و همیشه در دلش یه ناراحتی داشت . در حالی که دکتر شده بود و استاد دانشگاه هم بود ولی زندگی خوبی نداشت .تا می رسه به مرحله رهایی، بخشش ، عشق .... که باعث تغییر مسیر زندگیش می شه . کتاب خوبیه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)