سلام مینا ، سئوال های داغ برایت آوردم :
سلاااام خیلی هم داغه
1- این موارد معیارهای ازدواج هستش ، از بالاترین اهمیت اولویت بندی کن :
-شباهت خانواده ها ( خانواده ها و نوع تربیت و زندگیشون به هم بخوره )
-جذابیت ظاهری برای همدیگر
- جهان بینی مشترک
-فرهنگ ،پوشش ، مذهب مشترک
- وحدت در هدف و مسیر زندگی
-صبر و بخشش
- فروتنی
- صداقت
-وفاداری
صداقت - وفاداری - صبر و بخشش - جذابیت ظاهری برای همدیگر - جهان بینی مشترک - فرهنگ ، پوشش ، مذهب مشترک - شباهت خانواده ها - وحدت در هدف و مسیر زندگی
2- در مورد این کلمات یه جمله کوچولو بگو :
- افراد خسیس
غیر قابل تحمل هستند
- افراد تجملاتی و پر خرج
دوست ندارم باهاشون ارتباط داشته باشم
-درونگرایی
ی ویژگی شخصیتی که آسیبی به کسی نمیزنه . کاش بفهمیم کسی که درونگرا هست مشکل روحی نداره
- عشق
دلم میخواد باز هم تجربه کنم
-وابستگی
زندگی رو نابود میکنه
- دلبستگی
خوبه باید باشه
- مسافرت
عاااشقشم و خیلی بهش اهمیت میدم
- جنگل
بوی زندگی میده
- دریا
آرامش
- تالار همدردی
جایی که میفهمی اصلا زندگی ها زیبا نیست
- کرونا
پر از غم میشم وقتی بخاطر مسایلی که قابل کنترل هست اما انسانهای زیادی رو از دست دادیم و میدیم
- افسردگی
تجربه ی تلخی ازش دارم کاش هیچ وقت هیچ کسی افسردگی نگیره
3- قبل عقد چه هشدارهایی را باید توجه کنن دختر و پسرها ؟
به ارتباط بین افراد اون خانواده خیلی خیلی دقت کنند. مطمین بشن که طرفشون واقعا راست میگه ( که البته میدونم فهمیدنش کار سختیه)
4- افراد قوی کدام یک از این ویژگی ها درونشان بیشتر هستش :( با ترتیب اولویت مرتب کن )
اعتماد به نفس
بخشش وصبوری
هوش
عدم وابستگی
ریسک پذیر
هوش - عدم وابستگی - اعتماد به نفس - بخشش و صبوری - ریسک پذیری
5-پاسخ دهید

شباهت وابستگی و دلبستگی ؟
در بستگی شباهت دارند
تفاوت وابستگی و دلبستگی ؟
دلبستگی از اعتماد میاد اما وابستگی از کمبود اعتماد به نفس
شباهت عشق و وابستگی ؟
شباهتی ندارند به نظرم
تفاوت عشق و وابستگی ؟
وقتی عاشق ی نفر هستی اونو در چارچوب خودت محاصره نمیکنی اما وقتی وابسته هستی نمیزاری طرفت حتی نفس بکشه
تفاوت عشق و هوس ؟
والا گیج شدم در این همه عشق
تعریف عشق؟
برای داشتنش و نگه داشتنش تمام توانت رو بزاری
6- می تونیم بگیم عدم رعایت حجاب و عفاف یکی از عامل های اصلی خیانت زوجین بهم هست ؟
مثلا اگه آقای شوهر عفاف و حجابش را رعایت می کرد، نمی رفت به نامحرم چشم چرانی و وارد روابط اشتباه بشه .
یا مثال دیگه اینگه اگه اون دخترا حجاب و عفاف خودشون را رعایت می کردن آقای شوهر گرفتار این مسائل نمیشد .
یا صدها مثال دیگه که دختر و پسر گرفتار این مسائلن .
خیر به نظر من حجاب بی تاثیر نیست اما عامل اصلی خیانت حساب نمیشه . اگر نگاه کنید اصولا بحث عقد موقت هم بیشتر از سمت افرادی اتفاق میفته که بیش از اندازه مثلا مومن هستند و ظاهر محجبه ای دارند.
من بیشتر به حیا اعتقاد دارم و اینکه انسانها باید و باید برای خودشون چارچوبی رو مشخص کنند و در همون چارچوب گام بردارند
7- بزرگترین درسی که از زندگی تا به حالا گرفتی؟
1-هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست پس هیچ وقت به یک نفر 100 درصد اعتماد نکن
2- آدمها تو موقعیت های سخت هست که خودشون رو نشون میدن وگرنه حرف رو همه بلدن بزنن
8 - دوست داری برگردی دوران کودکی ؟
نه
9 - چرا وقتی بفهمیم یه جایی از شخصیتممون رشد نکرده ، بیشتر موقع ها به جای رفع اون جبهه مخالف می گیریم و مقاومت می کنیم ؟ برای شما اینجوری بوده یا برعکس بودی ؟
چون همیشه تغییر سخت بوده
قطعا منم ی جاهایی اینجوری بودم
10 - عزت نفس را در چی می بینی ؟
عدم سرزنش خود - عدم وابستگی به بقیه - به راحتی صحبت کردند و بیان خواسته
11- همه بچه های تالار با توجه به مشغله های زندگیشون ،یه روزی از همدردی میرن و یا کم تر سر میزنن ، تو هم اینجوری میشی یا سعی می کنی باشی ؟
صد البته من هم همینجوری میشم
علاقه مندی ها (Bookmarks)