1- آیا اهل برنامه ریزی هستی؟ چیکار می کنی که خودتو ملزم به اجراش کنی؟ بله تا حدی
کارایی که باید تو چند روز انجام بدم رو روی کاغذ مینویسم و به دیوار اتاقم میزنم تا مرتب نگاهم بیفته و انجام بدم
2- ورزش می کنید؟ به طور دایمی و هر روزه نه
اما قبل از کرونا باشگاه میرفتم که دیگه بعدش از ترسم نرفتم
الان فقط اکثر روزا میرم پیاده روی و بعضی وقتها تو خونه خودم ورزش میکنم
3- چه اخلاقایی در شما هست که می خواین تغییرش بدین؟ مهر طلبی زیاااااد و اینکه نمیتونم جراتمندانه خواسته مو بگم و حرفمو بزنم
4- بزرگترین ریسکی که در زندگی کردین چی بوده؟ من کلا آدم ریسک پذیری نیستم اصلا
باید در مورد همه چیزی فکر کنم و همه جوانب رو بسنجم
اما میتونم بگم تغییر شغلم بعد از ده سال ی جورایی ریسک بود . چون سالها بود بهش فکر میکردم اما میترسیدم انجام بدم و دقیقا موقعی از کار قبلیم بیرون اومدم که هیچ کار جدیدی هم نداشتم و میدونستم ممکنه مدتها بیکار بمونم
5- سه تااز بارزترین ویژگی های مثبت شما چیه؟ اینو از دید بقیه که بهم میگن جواب میدم
مهربونی ، مستقل بودن و صادق بودن
6- چقدر خودتون رو دوست دارین؟ آیا با خودتون مهربون هستین؟ در این راستا چه کارهایی انجام می دین؟ نه راستش من با خودم خیلی مهربون نبودم و همیشه خودمو بابته هر اشتباهی (حتی اگر کسی دیگه هم مقصر بود )به شدت سرزنش میکردم . اما الان مدتهاست تصمیم گرفتم خودمو کمتر سرزنش کنم. کامل موفق نبودم اما هر سری که میام سرزنش کنم یاد تصمیمم میفتم و سعی میکنم سرزنش رو سریع تموم کنم
7- بهترین و زیباترین خاطره ای که دارین؟ خب خاطره زیبا که خیلی خیلی زیاد دارم و نمیتونم بهترینشو جدا کنم
اما ی سری سفرهای خیلی خاطره انگیز رفتم که هیچ وقت فراموشم نمیشه
8- خوشبختی از نظر شما چه معنی داره؟ بودن کنار آدمهایی که عمیقا دوستشون داری و دوستت دارند
9- آخرین کتابی که خوندین؟
انسان در جستجوی معنا که متاسفانه صاحب کتاب ، کتابشو خواست و نصفه موند
10- آیا تا حالا برای خودتون گل خریدین؟
آره من عاشق گلم سالها پیش که کار خودمو داشتم اکثر روزا برای میزم گل میخریدم و لذت میبردم
اما این 3/4 ساله نه متاسفانه نخریدم اما بقیه زیاد گل خریدن برام
علاقه مندی ها (Bookmarks)