سلام . به نظر می یاد روند مسیر را داری احساسی میری ملکه برفی . وقتی صحبت از زندگی زناشویی میشه فرق می کنه با صحبت های عادی و عامیانه .فرض کنیم طرف مقابل بپذیره و با شما برای ازدواج صحبت کنه . شاید چند جلسه رسمی با هم برای ازدواج صحبت کردین فهمیدید فقط از دور برای هم جذاب بودید و می بینین زمین تا آسمان با هم اختلاف دارین . تا از طرف مقابل نسبت به خودت مطمئن نشدی - تا از خانواده ها مطمئن نشدی - تا رسمی خواستگاری صورت نگرفته - تا معیارهای هم و خانواده های هم را بررسی نکردین - تا عقدی صورت نگرفته و در شناسنامه ات اسم آقایی را که دوست داری ندیدی ، دلت را اسیر نکن و به خودت آسیب نزن .
خیلی از دختر و پسرها به خاطر ناآگاهی این مسیر را که بهت گفتم اشتباه میرن و نتیجه آن میشه وابستگی - عدم مدیریت احساسات - دکتر - قرص و ....
یه خورده درباره مدیریت احساسات و مسیر درست ازدواج و این مسائل از مشاور مشورت بگیر خوب . همین مسائلی که بهت گفته شده هم کمک خوبی بهت می کنه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)