به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 18 نخستنخست 123456789101112131415 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 173
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام سلام
    ی سری سوال هم من از الهه قشنگی ها بپرسم .


    1- الهه چند سالتونه ؟ ( به 14 سال باید چند تا ماه و روز دیگه اضافه کنیم تا به سن شما برسیم )

    2- روزی چند ساعت از نت و شبکه های مجازی استفاده میکنی؟

    3- اگر حق انتخاب داشتی دلت میخواست تو چه کشوری غیر ایران بدنیا میومدی ؟

    4- به نظرت آدمها تو زندگیشون چند بار میتونن عاشق بشن؟

    5-چه سبک موسیقی گوش میکنی؟

    6- اخرین فیلمی که دیدی چی بود؟

    7- چرا دوست صمیمی از اونایی که جیک و پوک هم رو بدونن نداری؟

    8-بزرگترین دروغی که گفتی چی بوده ؟

    9- به نظرت گذشته، آینده رو میسازه یا حال، آینده رو میسازه؟

    و آخرین سوال:


    10- انتگرال ایکس به توان 3 چند میشه ؟
    ویرایش توسط mina_ : جمعه 28 خرداد 00 در ساعت 10:55

  2. 5 کاربر از پست مفید mina_ تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 28 خرداد 00), فرزانه 123 (شنبه 29 خرداد 00), الهه زیبایی ها (جمعه 28 خرداد 00), سحر بهاری (جمعه 28 خرداد 00), طنین باران (جمعه 28 خرداد 00)

  3. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mina_ نمایش پست ها
    سلام سلام
    ی سری سوال هم من از الهه قشنگی ها بپرسم .


    1- الهه چند سالتونه ؟ ( به 14 سال باید چند تا ماه و روز دیگه اضافه کنیم تا به سن شما برسیم )

    2- روزی چند ساعت از نت و شبکه های مجازی استفاده میکنی؟

    3- اگر حق انتخاب داشتی دلت میخواست تو چه کشوری غیر ایران بدنیا میومدی ؟

    4- به نظرت آدمها تو زندگیشون چند بار میتونن عاشق بشن؟

    5-چه سبک موسیقی گوش میکنی؟

    6- اخرین فیلمی که دیدی چی بود؟

    7- چرا دوست صمیمی از اونایی که جیک و پوک هم رو بدونن نداری؟

    8-بزرگترین دروغی که گفتی چی بوده ؟

    9- به نظرت گذشته، آینده رو میسازه یا حال، آینده رو میسازه؟

    و آخرین سوال:


    10- انتگرال ایکس به توان 3 چند میشه ؟
    سلام مینا خانم گل
    ببخشید با موبایلم مثل صبح نمیتونم زیر هر سوال بنویسم.

    ۱. خیلی باحال بود میگم .....سنم و مشکلی ندارم...۳۳ سال

    ۲.نصف ساعاتی که خونه ام ......من نت همراه ندارم خیلی واجب شه دیتای گوشیم و روشن میکنم که ازاد حساب میشه.....از مودم خونه استفاده میکنم...
    ۸ ۹ ساعت هم بیرونم ...به جای سنم این و زخمت بکشین حساب کنین.

    ۳.ی کشور پیشرفته از نظر علمی و فرهنگی...فکر نکردم بهش . الانم خیلی دلم میخواد از ایران برم .

    ۴. منظور از عشق ؟؟
    عشق فقط بین دختر پسر؟؟؟
    که در معنای واقعی عشق هنوز به همچین کسی برنخوردم هنوز عاشق نشدم در اون معنا. پس نمیدونم
    تو تعریف عشق هم با فرض اینکه عشق یعنی کسی باشه که همه جوره بخواهیش راحت هم نمیشه دل کند ...اگه راحت دل کندی پس عشق نبوده
    بارها هم میتونه اتفاق بیافته... بارها میتونی عاشق شی . اون وقت همین عشق درجه بندی داره...من عاشق پسری نشدم تا حالا....ولی عاشق خواهر زادم خانوادم شدم. عشق مادر و فرزند عشقه واقعا.

    ۵ . خیلی از موسیقی نمیدونم..فقط .متن شعرش شعر باشه عین ادم ...خواننده صداش ناله نباشه ....البته ی جا هم میتونه شعر نداشته باشه وقتی اهنگش شاد باشه که باهاش برقصم. همین در کل پاپ و کلاسیک . میتونه باشه...

    ۶. چند هفته پیش با برادرام سه تا فیلم پشت هم دیدیم...
    بدون تاریخ بدون امصا...شنای پروانه...مغزهای کوچک زنگ زده

    ۷.نمیدونم چرا....مگه همه همینجوری نیستن؟؟ دوست صمیمی که میخوابن باهم اند پامیشن باهمن...حتما حس نیازش هم نبوده....

    ۸. ۱۸ سالم بود خونه خواهرم بودیم کلی مهمون داشت پرسید کی لیوان و از پشت ایینه برداشته اون لحظه یادم نبود من برداشتم گفتم من نبودم ...بعد معلوم شد که لنزش رو شب دراورده ظرفش دم دستش نبوده لنزها رو انداخته تو لیوان گداشته پشت ایینه...منم انقدر که پسرامون هر جا میشینن همونجا اب و براشون میبری همون حا هم جاسازی میکنن لیوان و ...اتاقارو جمع کردنی به ذهنم خطور نکرد که چرا
    این پشت ایینه است لنزها هم بیرنگ بود ندیدم ....ولی دیگه صداش و درنیاوردم
    وانمود کردم خبر ندارم....
    دیگه غیر اون یکی دیگه اینکه امروز مامانم پرسید غذا جوشید کم کردی سرم و اوردم پایین یعنی اره...ولی نجوشیده بود میخواستم مکالمه ادامه پیدا نکنه ...
    کلیسا ست اعتراف میگیربن از ادم

    ۹. فرقی نمیکنههر دوش میتونه بسازه.

    ۱۰ . دیپلم ام ریاضی بود ولی فقط جدول ضرب یادم مونده انتگرال منتگرال نمیدونم. شرمنده روم به دیوار

    سپاس مینا خانم عزیز.
    دوستان خیلی خوش گذشت دیگه راضی به زحمت نیستم ممنون دیکه بریم استراحت کنیم اماده شیم برای فرزانه خانم.
    قربون شما بدرود
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : جمعه 28 خرداد 00 در ساعت 17:47

  4. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 28 خرداد 00), فرزانه 123 (شنبه 29 خرداد 00), طنین باران (جمعه 28 خرداد 00)

  5. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    خیلی باحالین شما بخدا

  6. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 28 خرداد 00), الهه زیبایی ها (جمعه 28 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)

  7. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    دوستان عزیزم
    سوالاتی که قرار شد بیام جواب بدم + سوالاتی که احیانا گناه ام و شستین گفتین پیچوند....من چیزی که به ذهنم اول رسید و گفتم ولی بعد پست اقا امین دقت کردم دیدم شاید بعضی ها معنی پیچوندن میده ..پس دوباره جواب میدم
    باشد که راضی باشین....البته نگران نباشید منم راضیم:)

    نامردا فقط سین کردین نگفتین چجوری نقل قول با اسم بذارم
    حالا دستی میگم مال کی بود هر سوال

    5= به این مواردی که پایین مینویسم از 0 تا 10 نمره بده .

    آرامش :

    شادی :

    رضایت از شغل :

    رضایت از درآمد :

    انگیزه داشتن :

    ارتباط وایمان به خدا :

    رضایت از زندگی :
    سوال سون جان

    دو تای اول و دوتای اخر در راستای همند از نظر من و ده از ده
    سه تای وسط ۷ از ده
    .................................................. ...........

    - دوست داری قیافه شوهرت چه شکلی باشه؟ با جزییات چهره.
    سوال اخر فرزانه خانم
    گفتم ی خاطره بگم
    چند سال پیش ی بار با دوستم تو جمعی بودیم بعد ی خانم و اقا هم اونحا بودند...
    دوستم پرسید به نظرت اینا خواهر برادرن یا زن و شوهر؟؟؟؟
    گفتم خواهر برادر
    گفت فک کنم زن و شوهر
    بعد به نتیجه نرسید فضولیمون
    گفت بریم بپرسیم از فلانی
    فلانی حالا کی بود؟ ی اقای پیر خیلی جدی و عبوسی تو اون جمع اونها رو میشناخت و میتوتست بهمون بگه
    پرسیدیم گفت زن و شوهرن
    گفتم نه خواهر برادرن!
    ی چشمش و کوچیک کرد با لحن جدی گفت اخه خانم شما از کجا میدونین؟!
    گفتم چون من خیلی دیدم باهم دعوا میکردن کل داشتن باهم
    گفت خانم پس معلومه شما خیلی تصور رمانتیکی از ازدواج دارین ..
    خلاصه خندیدیم و ...
    .................................................. .....................
    ی خاطره هم قرار بود از کودکی بگم که اینم لبنکش امیدوارم قبول کنین لطفا به بزگیتون

    http://www.hamdardi.net/showthread.p...l=1#post460749

  8. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 28 خرداد 00), فرزانه 123 (شنبه 29 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)

  9. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام
    1. خدا به تنهایی برای او کافی است، این بخشی از امضای شما در همدردیه، تا حالا به طور عینی و ملموس این متن رو در زندگی تون تجربه کردین؟
    2. تا حالا شده در زندگی تون متن فوق یادتون بره و بعد از مدتی به خودتون نهیب بزنید، ای وای مگه خدا فقط برای انسان کافی نبود، چرا اینجوری کردم پس؟
    ۳. میشه طی چندتا مثال به ما بگید تو چه مواقعی که معمولا برای هممون در زندگی اتفاق می افته، این متن رو میشه استفاده کرد و ازش بهره برد؟

    ۴. تعریف حجاب از نگاه شما؟
    ۵. حجاب فقط مربوط به پوشش ظاهر مشه؟
    ۶. در زندگی چه طور میشه در سخت تربن شرایط و ناگوار ترین لحظات، باز هم امیدوار بود،
    ۷. در انتها، سوال بسیار سختیه، چرا بعضی کاربران به اسم کاربری همدردی تون ایراد میگیرن؟
    ۸. تست mbti
    رو بزنید.
    موفق و پیروز باشید.

    پ ن. : نظرتون راجع به تغییرات ظاهری سایت همدردی دات کام رو هم اگر فرصت کردید بدین،
    ویرایش توسط Mvaz : جمعه 28 خرداد 00 در ساعت 22:51

  10. 3 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    فرزانه 123 (شنبه 29 خرداد 00), الهه زیبایی ها (جمعه 28 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)

  11. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام اقای mvaz
    ۱. بله خیلی
    حتما تعریف کنم
    اون تاپیک ازدواجم یادتونه؟؟ اگه ازدواج کرده بودم با اون بنده خدا الان زندگیم و دوست نداشتم بیچاره بودم و فقط خدا و فقط خدا به تنها یی منو از اون مسیر منحرف کرد.

    ۲.بله اینم خیلی.
    ولی موردی که اینجا گفته باشم در جریان باشین نیست که بگم.
    انسان ناسپاس و فراموشکار یادش میره خدا هم مهربونه میبخشه

    ۳.همه موارد.....همون مثال اولی که گفتم که تو جریانش هستین تاپیکم رو
    من تلاش مشورت در نظر گرفتن همه چیزو انحام دادم که وظیفه ام بود
    ولی قدرت لایتناهی خداست میتوته همه چیزو یکباره برعکس کنه
    من دیدم ازدواج چندان مبارکی نیست ولی از طرفی برعکسش هم میدیدم که
    میگفتم پس اشتباهی شده یا من بد فهمیدم یا...
    هر روز خدا میگفتم خدایا تو بهم بگو تو چی راضی
    در کل میخوام بگم ما وظایفمونو عمل کنیم ولی چه بن بست چه غیر بن بست
    بسپاریم خدا ..نیت باشه اولش...شد خواست خدا بوده نشد خواست خدا بوده اروم هم هستیم و راضی و خوشحال.
    دقیقا اونجایی که از نظر ما دیگه راهی نیست وجود نداره خداوند انقدر که خلاقه
    راهی میذاره که به ذهن نا نمیرسیده وووو بحث مفصل و شیرینیه..

    ۴. برای همه انسانها لازمه
    چه مرد چه زن...فقط تو دنیا وزنه و توجه بیشتر رو دادن به زنها....ی دلیلش شاید به خاطر اینکه مردان حکومت کنن بر زنها....وگرنه قران ایه چشم فرو بستن رو هم بر مردان گفته که کمتر بهش توجه میشه و کمتر بچه هامونو بهش تربیت میکتیم به نسبت دختران...البته یکیش چون نوع حجابش عینیت داره ....اینم هست.
    من خودم چادری ام ولی مانتو هایی هم که حجاب معنی بده هست.

    ۵. نه حیا و ادب هم شامل میشه.حتی زن با زنی یا مرد با مردی

    ۶. از قبل باید براش برنانه ریزی بشه از قبل باید خودمونو بسازیم
    حوری هم هست که فوقش یادت رفت یا شک کردی بتونی دوباره برگردی. این مهمه

    ۷. ایراد؟؟ واقعا نمیدونستم کسی ایراد گرفته
    کی ایراد گرفته؟؟ چرا؟؟ بی خبرم بگین بهم لطفا .
    مثل اقا غلام نگین از من سوال پرسیدین. ایناها پرسیدم خواهش کردم جواب بدین

    ۸. قبلا زدم بازم بزنم؟؟
    .
    پ.ن.
    متوحه نشدم اینو ببخشید میشه دوباره بگین
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : جمعه 28 خرداد 00 در ساعت 23:54

  12. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Pooh (شنبه 29 خرداد 00), فرزانه 123 (شنبه 29 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)

  13. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام

    درکل میخوام بگم ما وظایفمونو عمل کنیم ولی چه بن بست چه غیر بن بست
    بسپاریم خدا ..نیت باشه اولش...شد خواست خدا بوده نشد خواست خدا بوده اروم هم هستیم و راضی و خوشحال.
    دقیقا اونجایی که از نظر ما دیگه راهی نیست وجود نداره خداوند انقدر که خلاقه
    راهی میذاره که به ذهن نا نمیرسیده وووو بحث مفصل و شیرینیه..
    اگه واقعا اینجوری فکر میکنین، دمتون گرم انصافی. من برای کسری از ثانیه هم نشده اینجوری فکر کنم. کلا آدمایی که اینجوری فکر میکنن رو هم تحسین میکنم، این خلاصه زندگی منه ...

  14. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (شنبه 29 خرداد 00), الهه زیبایی ها (شنبه 29 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)

  15. #48
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام الهه

    چند تا سوال دیگه هم بپرسم :)


    1- ویژگی مشترک آبی پررنگ های تالار به نظرت چیه؟

    2- آبی پررنگ هایی که مادام العمر آبی پررنگ مونده اند و محدودیت پست ندارند ولی حضور هم ندارند، چرا آبی پررنگ مونده اند؟

    3- بزرگترین چیزی که به خاطرش به خودت افتخار میکنی چیه؟

    4- سوال 7 از سری سوالات قبلیم رو جواب بده.

    5-وقتی از دست کسی عصبانی باشی، چه برخوردی باهاش میکنی؟

    6-به نظرت ما از نسل میمونها هستیم یا نه؟

    7- چرا همه پیامبران در محدوده خاورمیانه و سرزمین بین النهرین بودن ؟؟ سرزمین های دیگه خالی از سکنه بوده یا مردمی داشته که خودشون عقلشون میرسیده ؟؟ یا بین النهرینی ها زیادی جاهل بودن و پیامبر لازم میشدن؟ پیامبری میشناسی که مثلا در آمریکای جنوبی مبعوث شده باشه؟

    8- چند تا کتاب تاریخی در مورد عملکرد مستند سران و پادشاهان در جای جای دنیا تا حالا خوندی؟

    9- به کسی که شاهدش رو دمش بگیره چی باید گفت؟؟

    10- کی میفهمی که تلاشت برای رسیدن به چیزی که هنوز بهش نرسیده ای کافیه یا باید هنوز ادامه بدی ؟

  16. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (شنبه 29 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)

  17. #49
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همه دوستان

    . با استفاده از معنی شعر زیر، شعر دیگری در راستای اینکه آفریدگار کدام رو میپذیرد، برای من بنویس.

    دارم ز خدا خواهش جنات نعیم
    زاهد به ثواب و من به امید عظیم

    من دست تهی میروم، او تحفه به دست
    تا زین دو کدام خوش کند طبع کریم
    سوال خانم سحر بهاری
    میگن تو اون دنیا شخصی قرار میشه ببرن جهنم
    تو مسیر جهنم داشته میرفته که یهو برمیگرده عقب و نگاه میکنه
    ندا میرسه که چرا برگشتی
    شخص میگه اخه من همیشه به کرامت خداوند امید دارم اون منو میبخشه
    ندا میرسه که به خاطر امید و حسن ظنت از بخشیده شدگانی برگرد.

    خداوند امید و حسن نظر رو میپسنده .
    ولی حیای بنده ایجاب میکنه که در طلب ثواب هم باشه.

    - چی شادت میکنه؟ بدون اینها میتونی شاد باشی ؟ معنی شادیو ارامش باید از درون آدم باشه و وابسته به چیزی بیرونی نباشه چیه به نظرت؟
    سوال poohعزیزم

    در کل شاد بودن و مثبت اندیشی( مثبت اندیش ها شاد هم هستن ولی برعکسش نه)هم مثل خیلی خصیصه های دیگه میتونه موروثی باشه
    و هم چنین میشه اونو تقویت کرد مثل خیلی ویژگی های اخلاقی انسانها
    هم شادی که وابسته به عوامل بیرونی و هم شادی که درونیه....
    انسانها معمولا هر دو حالت رو دارن فقط یک حالت در شخصی وزنه بیشتری داره
    و همینطور ممکنه در حال نوسان بین دوتا حالت باشن
    خوبه که شادی درون وزنه بیشتری داشته باشه....شادی که از عشق ورزیدن به
    معنویات و اعتقاد به یک قدرت مارایی نشات میگیره. چون این حالت عمق بیشتری داره
    شادی وابسته به عوامل هم خوبه....هر چقدر تعداد عوامل رو بیشترش کنیم بهتره
    مثل بچه ها که به هر چیزی دل خوشن و با اون شادند.
    شادی وابسته به عوامل در من وزن بیشتری داره و شروعش هم ارثی بوده من فقط کمی تقویتش کردم.
    اینکه پرسیدی چی شادت میکنه ....من اگه حس کنم رابطه ام کمرنگ شده با خدا
    اعصابم خورد میشه و خیلی چیزها رنگ میبازه......تو تایمی که سعی میکنم علت و پیدا کنم و دوباره برگردم برای رهایی از این کلافگی و برگشت به حال طبیعی مغزم وارد دفاع میشه و شروع میکنه به انکار توجیه حواسپرتی .تو این تایم زمانی تا دوباره برگردم، شادی های بیرونی کمکم هستن و میدونی من به خیلی چیزها دل خوشم...و زمانی که رابطه ام قوی هست عوامل بیرونی باشن نباشن فرقی تو شادی من نداره.

  18. 4 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 31 خرداد 00), Pooh (یکشنبه 30 خرداد 00), فرزانه 123 (یکشنبه 30 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)

  19. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام الهه

    چند تا سوال دیگه هم بپرسم :)


    1- ویژگی مشترک آبی پررنگ های تالار به نظرت چیه؟

    2- آبی پررنگ هایی که مادام العمر آبی پررنگ مونده اند و محدودیت پست ندارند ولی حضور هم ندارند، چرا آبی پررنگ مونده اند؟

    3- بزرگترین چیزی که به خاطرش به خودت افتخار میکنی چیه؟

    4- سوال 7 از سری سوالات قبلیم رو جواب بده.

    5-وقتی از دست کسی عصبانی باشی، چه برخوردی باهاش میکنی؟

    6-به نظرت ما از نسل میمونها هستیم یا نه؟

    7- چرا همه پیامبران در محدوده خاورمیانه و سرزمین بین النهرین بودن ؟؟ سرزمین های دیگه خالی از سکنه بوده یا مردمی داشته که خودشون عقلشون میرسیده ؟؟ یا بین النهرینی ها زیادی جاهل بودن و پیامبر لازم میشدن؟ پیامبری میشناسی که مثلا در آمریکای جنوبی مبعوث شده باشه؟

    8- چند تا کتاب تاریخی در مورد عملکرد مستند سران و پادشاهان در جای جای دنیا تا حالا خوندی؟

    9- به کسی که شاهدش رو دمش بگیره چی باید گفت؟؟

    10- کی میفهمی که تلاشت برای رسیدن به چیزی که هنوز بهش نرسیده ای کافیه یا باید هنوز ادامه بدی ؟
    ۱. یادته زمون مدرسه بعضی ها جلو فقط میشستن هر موقع هم همه تصمیم میگرفتن که بگن تکلیف نداشتیم یا امتحان نگفته بودین اینها بدو بدو میرن دفترشونو میبرن میگن اینم از تکلیف من بفرمایید!!
    انها همونها هستن.

    ۲. انقدر که به دست فراموشی سپرده شده اند اصلا کسی خبری نداره از اینها.
    ما خوبیم .
    ۳. افتخار که خیلی زیادیه....ولی ی دوره زندگیم لطف خدا شامل حالم شد و استقامت خوبی نشون دادم نه کفر گفتم نه جا زدم الان بهره اش رو میبرم.

    ۴.ببخشید دیر شد واقعا شرایط اش و نداشتم تازه دیشبم کلی نوشته بودم ارسال نشد.

    ۵.بستگی به خیلی چیزها داره...ولی بدترین حالتش اینجوری میشه که
    قشنگ براش میام......از شستن و چلوندن و خشک کردن و پهن کردن و در اخر گیره زدن روش.

    ۶.نمیدونم برام اهمیتی نداره

    ۷.اینم نمیدونم.

    ۸.هیچی

    ۹.

    ۱۰.علاقه به اون مورد و عوامل بیرونی تعیین کننده است
    مثلا من تلاش میکنم مورسه فلان استخدام شم....شرایط سنی داره مثلا.
    سالها تلاش میکنم که بهش برسم بعد میرسه به جایی که دیگه شرط سنی شون رو ندارم پس بیخیال....یا یک جا دیگه از تلاش خسته میشم اگه
    علاقه زیاد باشه بازم تلاش میکنم اگه علاقه ای هم نباشه دیگه ادامه نمیدی.
    علاقه زیاد هیچ وقت بهت استپ نمیده و میگه ادامه بده
    نکته اینه که اگر در کنار تلاش برای رسیدن به اون مدرسه فعلا جاهای دیگه رو استخدام شم برای خودم تایم و شانس بیشتری میخرم
    یا شاید نظرم میانه راه عوض شد گفتم کافیه اصلا اون قدرها هم ارزش نداشته
    هم باعث میشه خستگی و ناامیدی کمتری بیاد سراغم.
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : شنبه 29 خرداد 00 در ساعت 23:18

  20. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Pooh (یکشنبه 30 خرداد 00), فرزانه 123 (یکشنبه 30 خرداد 00), طنین باران (شنبه 29 خرداد 00)


 
صفحه 5 از 18 نخستنخست 123456789101112131415 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.