
نوشته اصلی توسط
Niagara
+ کمال گرایی را بررسی کن Eram - مادرشوهر را یه فرد معمولی در نظر بگیر نه رویایی . اینجوری حد انتظارت نسبت به بقیه بهتر تنظیم میشه
+ رفتار جراتمندانه هم تمرین کن .
+ یه خورده هم باید حساسیت خودتو مدیریت کنی , فاجعه سازی نکن .
مهارت های ارتباطی خیلی مهمه که دوستان بیان کردن .
خیلی ممنونم نیاگارا
در حال تمرین هستم برای رشد فردی خودم و افزایش مهارت های ارتباطی ام،چون اینها برام خیلی مهمه، فکر می کنم رابطه با همسرم خیلی خیلی مهمه و باید بیشتر روی اون کار کنم.
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)