به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام ارم جان خوبی خانم
    حیف زندگی نیست حاشیه رو دامن بزنید
    در کل که به نظر من
    مهم نیست کی چی فکر میکنه کی چی انتظار داره
    مثلا دل پری دارن ایشون...خب داشته باشن مشکل خودشونه..میتونن برن مشکلشونو حل کنن :)
    همین که ادم خودش تایید کنه که من کار غیر اخلاقی نمیکنم وظایف فرزندی عروسی رو به جا میارم کافیه.

    مگر تو یک حالت
    اونم وقتی که طرف مقابل برای ما مهم باشه و یا ما جلوش احساس ضعف کنیم و یا عدم اعتناد به نفس...ی همچین چیزهایی.

    حالا اگه برای شما هم حرفهای ایشون و نظر ایشون در مورد خودتون مهمه،
    علی رغم اینکه میگین ایشون خودخواه پرتوقع اند ، جلب توجه میخوان، با همه همین اند
    پس
    دوراه داره از نظر من
    ۱.محبت زبانی فوق العاده...مخصوصا جلوی دیگران مثلا خواهرشون

    حرفتونو تو دلتون نگه ندارین
    یعنی ایشون متوجه بشن که شما کمک وظیفه خودتون میدونین. نترسین پرتوقع تر نمیشن
    قبل از اینکه کاری کنین بگین باعث خوشحالیم میشه من مثل دختر شما
    شما بزرگتر ما همیشه زیر سایه شما باشیم
    خوبیهاشونو پررنگ کنین ووو
    هر جا هم حس کردین از اون حدو حدود خودتون که ( تو دلتون نگه داشتین به کسی نگفتین حتی همسرتون)
    بگین
    حتما دلم میخواد انجام بدم بتونم روچشم
    بگین میخوام کار و خوب انجام بدم ولی متاسفانه اون روز فلان کار هست مثلا پسرم و باید ببرم فلان جا ...یا پسر شما رو قول دادم ببرم فلان جا:) در هر صورت من خدمت شما و پسران شما هستم:)
    حالا باز اگه شما بگین من بیام.
    بعد اگه نتونستین کلی عذرخواهی کنین.
    این جور ادمها نیاز دارن دیده بشن.

    راه دوم
    همراهی همسر تون.
    همه باید تایید کنن که شما هیچ وقت بر علیه هم رای نمیدین
    باهم تو یک تیم هستین. و هوای همو دارین
    تو نوع رابطه خانواده همسر تاثیر داره

    در کل ایشونو تو ذهنتون کمرنگ کنین
    انتظار نداشته باشین ایشون یعنی ی ادم دهه ۳۰ مثلا ارتباط موثر بلد باشه بعد
    اگه مشکلی داره بیاد به خودتون بگه وو

    موفق باشین .

  2. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Eram (دوشنبه 24 خرداد 00), فرزانه 123 (سه شنبه 25 خرداد 00), سحر بهاری (سه شنبه 25 خرداد 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.