سلام ارم جان خوبی خانم
حیف زندگی نیست حاشیه رو دامن بزنید
در کل که به نظر من
مهم نیست کی چی فکر میکنه کی چی انتظار داره
مثلا دل پری دارن ایشون...خب داشته باشن مشکل خودشونه..میتونن برن مشکلشونو حل کنن :)
همین که ادم خودش تایید کنه که من کار غیر اخلاقی نمیکنم وظایف فرزندی عروسی رو به جا میارم کافیه.
مگر تو یک حالت
اونم وقتی که طرف مقابل برای ما مهم باشه و یا ما جلوش احساس ضعف کنیم و یا عدم اعتناد به نفس...ی همچین چیزهایی.
حالا اگه برای شما هم حرفهای ایشون و نظر ایشون در مورد خودتون مهمه،
علی رغم اینکه میگین ایشون خودخواه پرتوقع اند ، جلب توجه میخوان، با همه همین اند
پس
دوراه داره از نظر من
۱.محبت زبانی فوق العاده...مخصوصا جلوی دیگران مثلا خواهرشون
حرفتونو تو دلتون نگه ندارین
یعنی ایشون متوجه بشن که شما کمک وظیفه خودتون میدونین. نترسین پرتوقع تر نمیشن
قبل از اینکه کاری کنین بگین باعث خوشحالیم میشه من مثل دختر شما
شما بزرگتر ما همیشه زیر سایه شما باشیم
خوبیهاشونو پررنگ کنین ووو
هر جا هم حس کردین از اون حدو حدود خودتون که ( تو دلتون نگه داشتین به کسی نگفتین حتی همسرتون)
بگین
حتما دلم میخواد انجام بدم بتونم روچشم
بگین میخوام کار و خوب انجام بدم ولی متاسفانه اون روز فلان کار هست مثلا پسرم و باید ببرم فلان جا ...یا پسر شما رو قول دادم ببرم فلان جا:) در هر صورت من خدمت شما و پسران شما هستم:)
حالا باز اگه شما بگین من بیام.
بعد اگه نتونستین کلی عذرخواهی کنین.
این جور ادمها نیاز دارن دیده بشن.
راه دوم
همراهی همسر تون.
همه باید تایید کنن که شما هیچ وقت بر علیه هم رای نمیدین
باهم تو یک تیم هستین. و هوای همو دارین
تو نوع رابطه خانواده همسر تاثیر داره
در کل ایشونو تو ذهنتون کمرنگ کنین
انتظار نداشته باشین ایشون یعنی ی ادم دهه ۳۰ مثلا ارتباط موثر بلد باشه بعد
اگه مشکلی داره بیاد به خودتون بگه وو
موفق باشین.









علاقه مندی ها (Bookmarks)