به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    سلام، اعتنا نکنین و طبق نظر قبلی مشاورتون و مشورت هایی که اینجا در مورد موارد مشابه و نوع صحیح رویارویی با مسائل گرفتین پیش برین.

    توپ زمین بازی دیگران نشین،‌ شما اگر قرار باشه با هر تحرک یا حرف طرف مقابلتون ( هر شخصی )، واکنشتون رو تنظیم کنین او در واقع براحتی از دور یا نزدیک شما رو تو مشتش میگیره و تعیین میکنه چطور پیش برید و قسمت بد ماجرا این هست اگر آسیب روانی ببینین این آسیب رو وارد محیط زندگی خودتون و روابط دیگرتون میکنین که دومین قربانی همسر هست، سومین فرزند و ... . مثل تکه ای که جدا کردم↓


    نقل قول نوشته اصلی توسط Eram نمایش پست ها
    .
    در مورد همسرم : با ایشون از ناراحتیم گفتم اما به من گفت خیلی بزرگش کردی و اصلا این جور که تو تعریف می کنی نیست، هیچ حقی به من نداد و کاملا سمت مادرش رو گرفت و گفت اصلا منظور صحبتش تو نبودی بلکه اون عروسش بود. یه جوری همسرم از مادرش دفاع می کنه که آدم به عقل خودش شک می کنه. چیزی رو که شنیدی رو میگن نهههه اصلا این طور نبوده.
    دوستان گرامی ؛

    لطفا، انجمن آموزش استفاده از تالار همدردی را مطالعه بفرمایید.

  2. 4 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    Eram (دوشنبه 24 خرداد 00), فرزانه 123 (سه شنبه 25 خرداد 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 24 خرداد 00), ارشد (یکشنبه 27 تیر 00)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام دوستانم<br><br>ممنون كه نظرات خودتون رو برام نوشتين، همه رو خوندم و استفاده كردم .<img src="images/smilies/72.gif" border="0" alt="" title="" smilieid="22" class="inlineimg"><br><br>
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    <font color="#0000CD">سلام، اعتنا نکنین و طبق نظر قبلی مشاورتون و مشورت هایی که اینجا در مورد موارد مشابه و نوع صحیح رویارویی با مسائل گرفتین پیش برین.<br>
    <br>
    توپ زمین بازی دیگران نشین،‌ شما اگر قرار باشه با هر تحرک یا حرف طرف مقابلتون ( هر شخصی )، واکنشتون رو تنظیم کنین او در واقع براحتی از دور یا نزدیک شما رو تو مشتش میگیره و تعیین میکنه چطور پیش برید و قسمت بد ماجرا این هست اگر آسیب روانی ببینین این آسیب رو وارد محیط زندگی خودتون و روابط دیگرتون میکنین که دومین قربانی همسر هست، سومین فرزند و ... . مثل تکه ای که جدا کردم↓</font>
    <br><br>سحر بهاري عزيز خيلي ممنونم، خيلي خوب و تاثيرگذار گفتين.<br><br>ديگران موظف نيستند جوري كه خوشايند ماست با ما رفتار كنند، ديگران احساسات و مسائل خاص<br><br> خودشون رو دارند. ديشب بعد خوندن پست هاي شما به اين فكر كردم كه چي شد كه منو همسرم<br><br> انقدر راحت&nbsp;مسائلي كه ديگران ايجاد مي كنند رو بر مي داريم و با دستاي خودمون مياريم توي<br><br> زندگيمون، بهش پروبال ميديم و&nbsp; حس بد براي همديگه مي سازيم؟ روزمون رو خراب مي كنيم؟<br><br>فهميدم اتحاد و همدلي مون رو بايد قوي تر كنيم، پس نشستم و با همسرم حرف زدم. بهش از<br><br> احساسم گفتم از اينكه بايد اتحادمون رو بيشتر كنيم و براي خودمون چهارچوب مستقل داشته باشيم. <br><br>&nbsp;همسرم از حرفهاي من استقبال كرد&nbsp; خصوصا وقتي ديد كه دنبال مقصر نيستم و پذيراي شرايط<br><br> هستم.<img src="images/smilies/72.gif" border="0" alt="" title="" smilieid="22" class="inlineimg"><img src="images/smilies/72.gif" border="0" alt="" title="" smilieid="22" class="inlineimg"><br><br><br>
    اندکی صبر، سحر نزدیک است.

  4. 3 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    لاله123 (سه شنبه 25 خرداد 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 25 خرداد 00), سحر بهاری (سه شنبه 25 خرداد 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.