سلام، اعتنا نکنین و طبق نظر قبلی مشاورتون و مشورت هایی که اینجا در مورد موارد مشابه و نوع صحیح رویارویی با مسائل گرفتین پیش برین.
توپ زمین بازی دیگران نشین، شما اگر قرار باشه با هر تحرک یا حرف طرف مقابلتون ( هر شخصی )، واکنشتون رو تنظیم کنین او در واقع براحتی از دور یا نزدیک شما رو تو مشتش میگیره و تعیین میکنه چطور پیش برید و قسمت بد ماجرا این هست اگر آسیب روانی ببینین این آسیب رو وارد محیط زندگی خودتون و روابط دیگرتون میکنین که دومین قربانی همسر هست، سومین فرزند و ... . مثل تکه ای که جدا کردم↓









" smilieid="22" class="inlineimg"><br><br>
علاقه مندی ها (Bookmarks)