بسیار پاسخ خوب و قابل تأملی بود. یکی دیگه از اشتباهاتم رو پیدا کردم و از شما نهایت تشکر را دارم. بنده خیلی دوست دارم کامل باشم ولی با این طرز فکر نه اینکه به سمت کامل بودن پیش نمی روم بلکه انتظار کمال را از دیگران دارم.
تصمیم می گیرم به جای کمالگرایی هر روز بر روی تفکرات و سطح انتظاراتم کار کنم و از دیگران انتظار کمالگرایی را نداشته باشم.
خیلی عالی بود.
لطفا اشتباهات دیگرم را هم شما و سایر بازدیدکنندگان و اساتید بیان کنند ممنون می شوم.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)