من به روش‌ های مثبت ابراز وجود می‌ کنم

اگر تا به حال تصادف کرده باشید و خودتان مقصر باشید، به میزان زیادی احساس گناه می‌ کنید و شاید نیاز داشته باشید که خودتان را تنبیه کنید. در وجود همه‌ ی ما مقدار زیادی دشمنی فرو خورده شده وجود دارد، که باعث می‌ شود احساس ‌کنیم نباید از خودتان دفاع کنیم.

گاهی شما خشم‌ تان را به روش‌ های منفی بیان می‌ کنید. به‌ عنوان مثال، با دیگری به زد و خورد می‌ پردازید. اما به یاد داشته باشید که حادثه چیزی بیشتر از یک حادثه است. وقتی حادثه‌ ای رخ می‌ دهد، به درون خودتان توجه کنید و ببینید با چه تجربه‌ ای مواجه هستید و سعی کنید احساساتتان را به روش‌های مثبت، از جمله ابراز محبت، بروز دهید و آن تجربه‌ ی بد را فراموش کنید.

به هنگام تکرار عبارات تأکیدی مثبت،

در واقع در حال خارج شدن

از نقش قربانی هستید.

شما دیگر درمانده نیستید،

در حال تأیید قدرت خودتان هستید.