به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 اردیبهشت 00 [ 01:11]
    تاریخ عضویت
    1400-2-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 11 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها





    سلام


    هر فردی یه معیار و یه سبک زندگی ای داره آقا رامین .
    دختری که از مسئله مادی حرف میزنه یعنی داره سبک زندگیش را می گه ( ایراد نیست بهش )
    یه بنده خدایی را می شناسم هر چندین سال یه بار برای خودش لباس جدید تهیه می کنه ( باز ایراد نیست بهش )
    شما هم باید باهوش باشید سریع معیارت و شرایط خودت را چک کنی و بگی و ببینی می تونی در این مسیر باشی یا نه .
    در پست های قبل مفصل باهات صحبت کردم ...
    خواستگاری و آشنایی یرای شناخته ( که در چارجوب صحیح باید باشه که دختر و پسر باید هر دو رعایت کنن )،،،،دوران وابستگی و احساسات و دوران محاکمه خودتون نیست .
    دیگه نباید بیای خودت را محاکمه کنی چرا منو نخواست و یا چرا چنین معیاری داره و هزار تا اما اگرها .....
    به هیچ عنوان قول الکی هم ندید به شخصی و کامل شرایط خودتون را در نظر بگیرید .
    اگه موردی نشد ،مورد بعد .
    به امید تغییر ی فردی باهاش ازدواج نکنید .
    تما م معیارهای خودتون را چک کنید برای ازدواج ( اخلاق - حجاب - عقاید - باورهای زندگی - سبک زنگی و ....)
    توانایی خودتون را بررسی کنین .
    این یعنی باید کامل سبک زندگی خودت - شرایطتت و ...را بدونی .
    طرف مقابل شما هم معیارهای خودش را داره و تصمیم نهایی را می گیره .
    امکان داره به شما بگه نه و یا شما بگید نه .
    برای همین دوران قبل عقد اصلا دوران تخیلات و غرق شدن در احساسات نیست .


    خواستگاری بیشتری برین تا یارتان را پید کنین مثل اون بنده خدا که 8 سال می رفت
    حالا نه که شما هم اینجوری بشید ...باید اینقدر برید تا یارتان را پیدا کنید :)



    در پناه خدا

    آره دقیقا آقای باغبان. قبول دارم حرفتون رو. من به واسطه اینکه تجربه آشنایی برای ازدواج نداشتم ، همین اول راه قیرپاچ کردم و خیلی ذهنم رودرگیر کرده. ایشون به واسطه تجربه های قبلی آشنایی و خواستگارهای قبلی که داشت خیلی راحت تر از من با این مسئله کنار اومد اما من با اینکه بیخیال ازدواج با ایشون شدم اما مثل یه گزینه نتونستم کنار بیام باهاشون. درسته الان روحیه ام نسبت به اون روزها خیلی بهتر شده.
    باید طبق فرمایش شما به گزینه های دیگه هم فکر کنم و آشنا بشم. اینطوری از دید طرف مقابل خودم رو هم بهتر میتونم محک بزنم و سبک سنگین کنم و ایرادام رو بشناسم.
    در مورد مسئله انتخاب بعدا تاپیک میزنم و از راهنمایی های شما بهره میبرم حتما

    یه مورد دیگه که به صورت کلی بهش فکر میکنم همیشه اینه که یه سری موارد هست که هنوز نمیدونم تکلیفم باهاش چیه. مثلا همین بحث گذشته فرد. بعضی وقت ها با خودم فکر میکنم که برام مهم نیس رابطه دوستی معمولی درگذشته داشته یا نه. بعضی وقت ها هم خیلی سخت گیر میشم. اصلا نمیدونم باید طبق روحیات خودم حساس باشم روش یا نه.
    البته طرف مقابلم هم بی تاثیر نیست. اگه واقعا بهش اعتماد داشته باشم ، واقعا هم گذشته اش مهم نیست واسم

    یا خود بحث حجاب. اگه مطمئن باشم که شخص قابل اعتمادی است ، سخت گیری خاصی واقعا ندارم برای حجاب
    روی مواردی مثل پنهون کاری، دروغ, احترام متقابل بیشتر حساسیت دارم تا اونا

  2. کاربر روبرو از پست مفید ramin_20 تشکرکرده است .

    باغبان (سه شنبه 21 اردیبهشت 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.