
نوشته اصلی توسط
باغبان
سلام
هر فردی یه معیار و یه سبک زندگی ای داره آقا رامین .
دختری که از مسئله مادی حرف میزنه یعنی داره سبک زندگیش را می گه ( ایراد نیست بهش )
یه بنده خدایی را می شناسم هر چندین سال یه بار برای خودش لباس جدید تهیه می کنه ( باز ایراد نیست بهش )
شما هم باید باهوش باشید سریع معیارت و شرایط خودت را چک کنی و بگی و ببینی می تونی در این مسیر باشی یا نه .
در پست های قبل مفصل باهات صحبت کردم ...
خواستگاری و آشنایی یرای شناخته ( که در چارجوب صحیح باید باشه که دختر و پسر باید هر دو رعایت کنن )،،،،دوران وابستگی و احساسات و دوران محاکمه خودتون نیست .
دیگه نباید بیای خودت را محاکمه کنی چرا منو نخواست و یا چرا چنین معیاری داره و هزار تا اما اگرها .....
به هیچ عنوان قول الکی هم ندید به شخصی و کامل شرایط خودتون را در نظر بگیرید .
اگه موردی نشد ،مورد بعد .
به امید تغییر ی فردی باهاش ازدواج نکنید .
تما م معیارهای خودتون را چک کنید برای ازدواج ( اخلاق - حجاب - عقاید - باورهای زندگی - سبک زنگی و ....)
توانایی خودتون را بررسی کنین .
این یعنی باید کامل سبک زندگی خودت - شرایطتت و ...را بدونی .
طرف مقابل شما هم معیارهای خودش را داره و تصمیم نهایی را می گیره .
امکان داره به شما بگه نه و یا شما بگید نه .
برای همین دوران قبل عقد اصلا دوران تخیلات و غرق شدن در احساسات نیست .
خواستگاری بیشتری برین تا یارتان را پید کنین مثل اون بنده خدا که 8 سال می رفت
حالا نه که شما هم اینجوری بشید ...باید اینقدر برید تا یارتان را پیدا کنید :)
در پناه خدا
علاقه مندی ها (Bookmarks)