به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #17
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin_20 نمایش پست ها
    اما موضوع اصلی مسائل مالی بود که هیچ جوره نتونست کوتاه بیاد. حتی راهکارهایی هم دادن که من اگه اون شرط و شروط رو قبول میکردم ایشون راضی بودن که ازدواج کنن با من اما من از همون اول مکالمه مون واقعیت رو مبنا قرار دادم و هر جوری حساب میکردم میدیدم نمیتونم تو این چند سال از پس شروط ایشون بر بیام و خواسته شون رو برآورده کنم
    شاید اگه یه پسر دیگه ای بود قول الکی میداد تا برآورده کنه و ایشون هم راضی میشد و ازدواج میکردن اما واقعا من ترسیدم این کار رو بکنم. چون تحمل دردسرهای بعدی رو ندارم واقعا





    سلام


    هر فردی یه معیار و یه سبک زندگی ای داره آقا رامین .
    دختری که از مسئله مادی حرف میزنه یعنی داره سبک زندگیش را می گه ( ایراد نیست بهش )
    یه بنده خدایی را می شناسم هر چندین سال یه بار برای خودش لباس جدید تهیه می کنه و این را جزء معیارش میدونه ( انتظار داره طرف مقابل هم اینجوری باشه ). ( باز ایراد نیست به این فرد )
    شما هم باید باهوش باشید سریع معیارت و شرایط خودت را چک کنی و بگی و ببینی می تونی در این مسیر باشی یا نه .
    در پست های قبل مفصل باهات صحبت کردم ...
    خواستگاری و آشنایی یرای شناخته ( که در چارجوب صحیح باید باشه که دختر و پسر باید هر دو رعایت کنن ) دوران وابستگی و احساسات و دوران محاکمه خودتون نیست .
    دیگه نباید بیای خودت را محاکمه کنی چرا منو نخواست و یا چرا چنین معیاری داره و هزار تا اما اگرها .....
    به هیچ عنوان قول الکی هم ندید به شخصی و کامل شرایط خودتون را در نظر بگیرید .
    به امید تغییر اون فرد، باهاش ازدواج نکنید .( یا به امید تغییرات افسانه ای خودتون )
    تما م معیارهای خودتون را چک کنید برای ازدواج ( اخلاق - حجاب - عقاید - باورهای زندگی - سبک زنگی و ....)
    توانایی خودتون را بررسی کنین .
    این یعنی باید کامل سبک زندگی خودت - شرایطتت و ...را بدونی و بگی .
    طرف مقابل شما هم معیارهای خودش را داره و تصمیم نهایی را می گیره .
    امکان داره به شما بگه نه و یا شما بگید نه .
    برای همین دوران قبل عقد اصلا دوران تخیلات و غرق شدن در احساسات نیست ،،،)
    اگه موردی نشد ،مورد بعد .
    شما هم در مقابل طرف مقابل اینجوری هستید ...یعنی اگه تایید نشید پاسخ منفی می گیرید و این کار را انجام میدن ( 8 سال خواستگاری یادت باشه طرف رفت ) ( این حقی از طرفین هست )
    رودروایسی هم نداره .



    خواستگاری بیشتری برین تا یارتان را پیدا کنین مثل اون بنده خدا که 8 سال می رفت ،،،
    اصحتکاک های قبل از عقد ( اختلاف نظرها ) در یه تحقیق میدانی که انجام شده به همان شدت در دوران بعد عقد هم امکان داره رخ بده ،،،
    در کل باید اینقدر برید تا یارتان را پیدا کنید :)
    در پناه خدا
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 21 اردیبهشت 00 در ساعت 00:42

  2. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 21 اردیبهشت 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.