به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #20
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با سلام
    ممنون
    یه چیز کلی بگم ، واقعیتش مسئله خودکشی مسئله ای نیست که بر زندگی انسان و پایان انسان نقطه بذاره ....ما در هر وضعیتی در این دنیا هستیم همان وضعیت را به دنیای بعدی میبریم
    مثلا فردی که به خاطر افسردگی قصد خودکشی داره ،،،همان افسردگی را به دنیای بعد می بره.
    تجربه ی فردی که براتون گذاشتم، فکر کنم اواخر مستند هست که زندگی یه شخص خارجی را نشون میده که تجربه خودکشی داشت .
    اون فردی ایرانی از تجربه اش نمیگه به خاطر ترسی که براش بوجود آمده بود از تجربه .
    پروفسور ریموند مودی ( رئیس مطالعاتی دانشگاه نوادا ) تو اون مستند زندگی پس از زندگی که براتون گذاشتم ، نکات خوبی میگه .
    واقعیتش ما نمی تونیم از مشکلاتمون فرار کنیم ...یه روزی باید باهاش مواجه بشیم و حلش کنیم .
    چه خوب که در اینجا و تا موقعی که زنده ایم حلش کنیم .
    هر مشکلی هم راهی داره و میشه براش راهی پیدا کرد .


    ..............................................


    مشکلات و مسائل را لیست کنید
    مثلا افسردگی - کمال گرایی و ....
    برای هر کدامش راه حل ها هست .
    یه جدول برای خودتون درست کنید و پیشرفت خودتون را بررسی کنید .
    آرام و آرام در حرکت باشید .
    پیشرفت خودتون را چک کنید ،،،اگر مسیر پیشرفت نزولی هست یعنی یه جا را باید درست کنید و مسیر ایراد داره .



    ..............................................


    من تاپیک های گذشته شما را دیدم ،،،این مسئله ریشه قدیمی در شما داره و هنوز هم به طور کامل حل نشده .
    شاید هر دفعه مُسکنی باشه ،، ولی از ریشه حل نشده .
    اگه این افسردگی با همسرتون در ارتباط هست ،،تلاش شما به تنهایی کافی نیست و شوهرتون هم باید با شما به مشاوره برن و یه مسائلی را تمرین کنن.
    با همسرتون مشاوره حضوری بروید و طبق نظر ایشون هر دو بزرگوار پیش برید .


    ..............................................


    ما یه درمان داریم ، و یه شفا .
    دارو درمان هست ولی شفا نیست !
    بعضی موقع افسردگی به نورون های مغزی ما تاثیر می ذاره و نمیذاره در سطح نرمال باشیم و شاید باعث بشه تصمیم های عجیب بگیریم .
    شاید لازم باشه مدتی دارو درمانی صورت بگیره طبق نظر مشاور ،،،ولی همان طور که خدمتتون گفتم دارو درمان هست ولی شفا نیست .
    عمده اصلی کار با تکنیک های روانشناختی حل باید بشه ،،،که این لازمه : زمان - تمرین - تلاش هست .
    شوهرتون هم تو این مسیر باید شما در حرکت باشن .




    هم راستا با مشاوره همدردی ،،مشاوره حضوری داشته باشید
    بعضی موقع ها خود درمانی جواب نمیده ،،مثل موقعی که آپاندیس ما مشکل پیدا می کنه و باید جراحی بشه و هر چی دیرتر بریم درمان آپاندیس کار را سخت تر می کند .


    موفق باشین .
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 19 اردیبهشت 00 در ساعت 23:40

  2. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    Somebody20 (دوشنبه 20 اردیبهشت 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.