به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    ممنونم اقای امین
    رایتش الان امی تریپلیتین مصرف میکنم
    قبلا سرترالین مصرف میکردم

    چقد عالی از کمالگرایی گفتین، دقیقا همینم، مثلا در انتخاب ساز همسرم میگفت برو گیتار یاد بگیر، میگفتم اونو که همه میزنن ولش کن، رفتم ویویلن ک که کسی نتونه بزنش، و سر سه ماه ولش کردم....

    ممنون راستش پیج اقای هلاکویی رو دارم، قبلا هرروز صبح تو خونه فایل های صوتی مراجعین رو‌گوش‌ میکردم
    فک‌ میکنم اقای هلاکویی خیلی جسورانه راهکار میدن همیشه، و خیلی هم کمالگرایانه، در ۹۰ درصد مواقع پیشنهاد میدن دوست عزیز خب چرا جدا نمیشین؟
    من هربار فایلای ایشونو گوش‌میکنم و به این نتیجه میرسم هم من و هم همسرم چقد غیرنرمالیم، عجب ادمای داغونی اطراف منن، همه این ویژگیهایی ک‌ میگه نباید باشه رو‌ اینا دارن،
    بعدش حالم به شدت بدتر میشه و اضطرابم‌بیشتر میشه ک چرا جدا نشدم و وقتمو گذاشتم رو کسی که در بهترین حالتش انقد از مرد خوب فاصله داره؟

    میدونین، اتفاقا به نظرم اصلا تحسین برانگیز نبوده، وقتی به گذشته نگاه میکنم میبینم اگ شخصیت درستی داشتم باید رها میکردم و میرفتم، نه اینکه ادمی که انقد با معیارای من فرق داره به زور بیارمش بکنم ا‌ونی که میخوام، و در اخر هیچکدوم خوشحال نباشیم

    بهرحال الان در نقطه ای از زندگیم ک‌ بعد اونهمه دست و پا نمیتونم بگم وای چقد زندگیم رویاییه،
    ولی نمیتونمم بگم رفتارای همسرم به شدت قبل ازاردهنده س، جالبیش اینه فک‌ میکردم اگ روزی فلان بشه و فلان نشه، من چقد خوشبخت میشم پ خوشحال میشم، الان ۸۰ درصد اون اتفاقا افتاده و من هنوزم خوشحال نیستم.
    تازه هرروز به خودم میگم اونهمه اذیت شدی برای همین؟ خوشبختبت همین بود؟؟؟

    همچنان اون چرخه ادامه داره، یعنی وقتا ترسهام میان سراغم نمیتونم کنترلشون کنم،برای چیزی ک میخوام هفته ها شب بیداری میکشم،
    اک بهش نرسم تا همیشه گوشه ذهنم میمونه و عذابم میده
    اگه بهش برسم فقط یک روز خوشحالم نهایتا و تمام.

    بیشترین چیزی ک ازارم میده تکراره،
    از خیابونای تکراری، از دوستای تکراری، از روزایی ک همه شون مثل همه ن، از کارای روزمره م واقعا انقد تحت فشارم ک حد نداره.احساس بطالت میکنم، حس میکنم مث ی زن صدسال پیش فقط تا الان خونه داری کردم و شوهر داری،
    هروق ب زنذگیم نگاه میکنم هیچ اتفاق خاصی توش نمیبینم
    ویرایش توسط Somebody20 : یکشنبه 19 اردیبهشت 00 در ساعت 13:23

  2. 2 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 19 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 22 اردیبهشت 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.