مخلصم ام واز
خودت چطوری ام واز؟ اوضاع خوبه؟...
اصلا اهل گیم نیستم ام واز..
ولی شاید ادم رو یاد این میندازه که زندگی سخت و یک راست نیست و و برای جلو رفتن پیچ و خم های زندگی لازمه ...
تشکرشده 311 در 123 پست
مخلصم ام واز
خودت چطوری ام واز؟ اوضاع خوبه؟...
اصلا اهل گیم نیستم ام واز..
ولی شاید ادم رو یاد این میندازه که زندگی سخت و یک راست نیست و و برای جلو رفتن پیچ و خم های زندگی لازمه ...
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام Mvaz عزیز :)
سلامت باشی
نماز روزه های همه قبول درگاه حق .
تو صندلی داغ سال های قبل ، از من نپرسید خب :) ،،،من فقط تو صندلی داغ نقاشی می کشم - قسمت نشد .
راستش سرشار هم چراغ خاموش می یاد میره ، بعضی موقع ها ،،
ان شالله سلامت باشی رفیق ،،،،سالاری هستی برای خودت سرشار جان .
ام واز من یه جا باید برم ، همین کوچه پایینی :)
یادت باشه پرچم را همین طور بالا نگه دارید :))
مثل همیشه سالارید .
هوای مدیر همدردی - ادمین - اسکارفیس و غلام یک دو سه چهار ، زونیام را داشته باش نذار یه پر ازشون کم بشه :)
مراقب باشید .
فعلا با اجازه
![]()
ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 30 فروردین 00 در ساعت 01:23
dooo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), Mvaz (دوشنبه 30 فروردین 00), Pooh (چهارشنبه 08 اردیبهشت 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 12 اردیبهشت 00)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
فواید ترک گناه::::
https://www.google.com/amp/s/article...AmpShow/255343
dooo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 08 اردیبهشت 00), باغبان (شنبه 04 اردیبهشت 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 12 اردیبهشت 00)
تشکرشده 371 در 127 پست
بالاخره یه روزی میفهمی نیاز نیست
دو دستی به همه چیز بچسبی
تا بفهمی کل زندگیت
تو تمام زندگیت
هرچی حس عشق و تنفر داشتی
تمام خاطرات و رنج و عذابت
همشون یه حس بودن!
همشون یه رویا بودن
رویای که تو در ذهن واموندت داشتی
یک رویا در مورد یک شخص بودن...
dooo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), gholam1234 (جمعه 03 اردیبهشت 00), Mvaz (جمعه 03 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 08 اردیبهشت 00), باغبان (شنبه 04 اردیبهشت 00)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
اسکارفیس برادر سلام ، خوبی؟ چخبر؟ نماز روزه ها قبول باشه. بگو برامون اگه حس و حالت رو داشتی...
dooo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), Mvaz (شنبه 04 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 08 اردیبهشت 00), باغبان (شنبه 04 اردیبهشت 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 12 اردیبهشت 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام ان شاءالله که خوب و سلامت باشید و از هر خطر و بلایی در امان باشید
شب های قدر من رو فراموش نکنید من و فرزندانم و پدر و مادرم و همسرم و خواهرم و خواهرزاده م را دعا بفرمایید
ببخشید تعداد زیاد شد :)
در پناه خدا باشید![]()
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
خوبین
اومدم چیزی بنویسم احساس غریبی کردم
اگر حال من رو میپرسید من حالم خوبه خداروشکر البته اگه کسی منو بشناسه :)
دوستان قدیمی خوبین؟ یه خبری بدین![]()
تشکرشده 311 در 123 پست
عجیبه که هنوز که هنوزِ زندگی مثل قبلِ
دیشب که توی خواب دیدمت
اینقدر شکسته شده بودی که بهتم زده بود
ولی هنوز زیبا بودی
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام
متنم پرید. ببخشید دوباره نمینویسمش
یادتون بودم عزیزان اومدم اینجا
سلامت و عاقبت بخیر باشین![]()
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام سلام حالتون چطوره دوستان عزیزم
طاعات و عبادات همتون مورد قبول حق باشه
بعد مدت ها اومدم تالار دیدم سحر بهاری عزیز و آقای باغبان هم هستن ( یه سلامی هم از اینجا به شما ) امیدوارم ایام به کامتون باشه و سلامت باشین .
خب ببینم پوه ، الهه زیبایی ها و بقیه چطورید ؟؟؟
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)