با سلام
اگر هر صحبتی در شرایط عادی زده بشه احتمالا صحت داره
ولی اگر در حالت دلخوری و عصبانیت و هیجان زده بشه، قابل استناد نیست و احتمالا برای تخلیه روانی یا برای وارد کردن ضربه متقابل در برابر ضربه ای که دریافت شده، زده میشه
باید ببینی این حرف در شرایط صلح زده شده یا شرایط جنگ و عصبانیت
کلا اگر با دید بالا به پایین و تحقیر میتونی به این زندگی ادامه بدی، به نظرم ادامه زندگی به درد نمی خوره
اگر از نظر روحی شرایطی داری که بتونی برای همسرت واقعا جایگاهی برابر با خودت در نظر بگیری اون موقع می تونی به زندگی مشترکت برگردی
و نکته دیگه اینکه من اگر جای همسرت باشم شاید با حق طلاق موافقت کنم ولی هرگز با به نام زدن خونه موافقت نمی کنم
نهایتش اینه که هر چیز تو زندگی هست نصفش مال زن باشه نصفش مال مرد
نه اینکه وقتی زندگی روی هواست و هر لحظه ممکن باشه به هم بخوره کل زندگی رو آدم به نام همسرش بزنه
من جای همسرت باشم نهایتش با به نام زدن نصف خونه اونم در صورت بخشش کامل مهریه موافقت کنم
البته دیدگاه آدمها فرق می کنه ولی در هر صورت به نظرم درخواست و پیشنهاد هم باید منطقی باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)