به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 148 از 193 نخستنخست ... 4898108118128138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158168178188 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,471 تا 1,480 , از مجموع 1928
  1. #1471
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با سلام و 120 سلام :)

    ان شالله حال همه بچه های همدردی خوب باشه ،،،

    تو روزگار و زمونه ای هستیم که هر فردی شرایط و دغدغه های خودش را داره در این دریای زندگی ،،

    قدیما میگفتن یه لنگر چیزی داشته باشید که کشتی را آب نبره :)

    اون لنگر می تونه برای هر فردی یه چیزی باشه ،،،که تو سختی ها ازش استفاده کنه .

    خلاصه حال خوب به قول بزرگی : یه تعهد هست ،،،و یه چیز درونی ست و نه فقط بیرونی .

    منم به لطف خدا خوبم :)



    ..............................




    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    اون حس دلتنگی لعنتی که گفته بودم، باز اومده! ولی خب خیلی کم رنگتر شده. برای یه یک روزی کلا همه چی رنگ میبازه جلوی چشمام، همه چی بی معنی میشه برام و سریعا دلم تنگ میشه. فک کنم زده به سرم، اینقدر مطالعه داشتم زده به سرم!

    حس دلتنگی که برای همه ما آدم ها هست ،،،و یه چیز طبیعی ست .
    معمولا در حد مجازش خوبه :)
    ولی وقتی می بینی از حد مجازش عبور کرده یعنی داره تبدیل میشه به وابستگی و یا دلبستگی نا امن ، که این می تونه حال دل ما را غمگین کنه و خوب نیست .
    اگه می بینی اوضاع خرابه برو تو کلبه برفی :))



    ...........................


    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    الله اگبر، باعبان اومد... آقا جمعش کن . . .
    آقا مگه جن دیدی :))
    ما چکاری با کار مردم داریم آخه :)
    الان من و اسکارفیس با گروهی دنبال ماه هستیم و از آنجا راهییه منطقه خاص :))
    ما که فقط مسافریم :)
    سلامت باشی .




    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 23 فروردین 00 در ساعت 21:50

  2. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 23 فروردین 00), Mvaz (سه شنبه 24 فروردین 00), افسونگر (چهارشنبه 01 اردیبهشت 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 23 فروردین 00), زونیام (دوشنبه 23 فروردین 00)

  3. #1472
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    [COLOR=#800080]
    اگه می بینی اوضاع خرابه برو تو کلبه برفی :))
    خیلی خیلی یادآوری خوبی بود!!!
    باغبان، یه سه چهار هفته پیش یه کلیپی از یه خانم سیاه پوست گذاشتم، بچه ها اومدن نظر دادن، الهه زیباییها و پوه. (نگین صمیمی شد، ما رو بچه ها خطاب کرد). خیلی دوست داشتم، نظر شما رو هم بشنوم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    باغبان (دوشنبه 23 فروردین 00)

  5. #1473
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام خدمت همه دوستان
    در واقع نشون میدیم دست روی دست نذاشتیم و تلاش کردیم اما به نتیجه مطلوب نرسیدیم. بجای فرار، اندوه و انزوا و ... به خودمون یاد آوری میکنیم که شکست پایان مسیر نیست و باید باز هم تلاش کنیم. یاد میگیریم بجای عقب نشینی، دیدمون رو تازه کنیم و افکارمون رو تغییر بدیم .. شکست هامون رو جشن میگیریم و راههای مواجه ی صحیحی رو که انتخاب کردیم مینویسیم و بهش عمل میکنیم. ( در واقع یک تجربه میشه

    خیلی خوبه من موافقم.
    و افرین به پدر سارا.
    کلا خوبه که تو خانواده ها رسم باشه آخر شب از اینکه چطور روز خودشون رو گذروندن با هم صحبت کنند
    علاوه بر ایجاد صمیمیت و محبت مشورت هم میشه و خیلی فواید دیگه.



    کمی هم شوخی
    چون گفته شده بود که با گفتن اصطلاح *خسته نباشی* درواقع شخصِ خسته یِ بیچاره خسته تر میشه، اقا غلام یک دو سه چهار هم که میبینن اعضای همدردی خیلی خسته و بی حوصله اند و مدام باید ایشون فراخوان بدن
    سلام به همه دوستان همدردی، کجایین؟ چقدر سوت و کور شده؟؟ میگم این قدیمی ها چرا دیگه سر نمیزنن؟ هیییییییییییییییییییی
    لذا بر آن شدند که از افعال معکوس استفاده کنند

    سلام زونیام جان، خسته باشی، چخبر؟
    به پیروی از کاربر همیشه آنلاین تالار من بعد به جای *خسته نباشی* میگیم *خسته باشی*
    باشد که رستگار شویم.
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : دوشنبه 23 فروردین 00 در ساعت 22:18 دلیل: الکی همینجوری

  6. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 23 فروردین 00), سحر بهاری (سه شنبه 24 فروردین 00)

  7. #1474
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    خیلی خیلی یادآوری خوبی بود!!!
    باغبان، یه سه چهار هفته پیش یه کلیپی از یه خانم سیاه پوست گذاشتم، بچه ها اومدن نظر دادن، الهه زیباییها و پوه. (نگین صمیمی شد، ما رو بچه ها خطاب کرد). خیلی دوست داشتم، نظر شما رو هم بشنوم.
    کدوم را میگی ؟ :)
    لینکش را بذار :)
    اگه بلد بودم چشم .


    ​​

  8. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 23 فروردین 00), Mvaz (سه شنبه 24 فروردین 00)

  9. #1475
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام برادر غلام




    ** اون لینکی که گذاشتی تو تاپیک در مورد اون موضوع را پیدا کردم و دیدم ،،،
    به قول ام واز ، عجب دل بزرگی داری و قدر دلت را بدون .
    یه مطالبی را خدمتتون میگم - دیگه خودت به بزرگی خودت از ما قبول کن :) از ما فعلا از این بیشتر در نمی یاد تا بعد ببینیم با مطالعه و یا پرسش چقدر می تونم این اندیشه را رشد بدم :)
    ولی سئوال خوبی هست ، مجبور میکنه یه خورده توش بیشتر مطالعه کنم و یا از صاحب نظران این حوزه بیشتر جویا بشم .




    ** تو دنیایی زندگی می کنیم که ما آدم ها هر روز داریم استاندارد خاصی تعریف می کنیم توش ،،،
    متاسفانه خیلی از دلایل کمال گرایی ما آدم ها شاید این باشه که داریم با خودمون می جنگیم طبق اون استاندارد باشیم و از اون الگو بگیریم .
    مشکل از اونجا شروع میشه که ما آدم ها خودمون و زندگیمون را بر اساس اون الگو و استاندارد تعریفی حاکم بر دنیای دنیوی های خودمون ، رشد می دیم و قضاوت می کنیم .
    وقتی تو زندگی می بینیم که از این الگو عقبیم و یا هیچ وقت بهش نمیرسیم ، افسرده میشیم و میگیم چرا شبیه این الگو نیستم ،،،
    در حالی که یکی از هدف های اصلی زندگی اینکه اول خودمون باشیم ، خودمون را قبول کنیم ،، برای خودمون زندگی کنیم ( هر چند می تونیم الگوهای مثبت را پیاده سازی کنیم ،،ولی باید خودمون باشیم )
    به نظرم اون چیزی که برای انسان ها تفاوت ایجاد می کنه همان رشد معنوی اونهاست ( رقابت و امتیاز تو این هست ) ...که هر کی با تقوا تر باشد جلوتر هست .
    ولی دنیای دنیوی ها ،افکار نژاد پرستی - استاندارد های خاص و ... باعث میشه این مسائل مقدم تر از مسائل رشد معنوی باشه برامون ...نتیجه این میشه راه را گم می کنیم .




    **هر چیزی تو طبیعت بر اساس یه قانون و نظمی انجام میشه .
    مثلا وقتی ما دانه سیب را بکاریم ،ازش مراقبت کنیم ، صبر کنیم ، خاک به ما سیب میده ،،،توت فرنگی نمیده .
    قالب نورون های دانه های سیب جوری هست که اگه اون را بکاری - ازش مراقبت کنی - بعد یه مدت به تو سیب میده .
    به نظرم هر انسانی هم قالبی داره . که از نسل های قبل و فعل خودش به ارث می بره .
    مثلا امکان داره میلیون ها سال قبل مردمی به سرزمین گرمی مهاجرت کرده باشن ( عمر بشر انسان چند میلیون سال قدمت داره نه چند هزار سال که دارن به مردم میگن )
    امکان داره اولش پوستشون هم سفید باشه ، ولی با گذشت زمان و چند نسل ( شاید 100 ها سال ) و با توجه به نوع تغذیه و آب و هوا و تغییر کرومازونی ،، رنگ پوستشون تغییر کرده باشه . ( برعکسش هم میشه )
    هر فردی بر اساس یه حکمتی و یه علمی که ما نمی دونیم و شاید زیاد ندونیم ، در یه قالبی قرار می گیره ( بدن جسمانی در دنیا )
    الان میگن تو کهکشان راه شیری میلیاردها منظومه وجود داره . جالب اینجا هست که ما میلیاردها کهکشان هم داریم و علم بشر چیزی از اون نمی دونه ،،شاید این همه تازه آسمان اول هم نباشه .
    و میگن آسمان اول در مقایسه با آسمان دوم مثل ریگی می مونه در بیایان ،،، همه این عظمت برای خداست و خدا با این عظمت می تونست همه را به شکل فلان بیافرینه . .یا همه را مجبور کنه مومن بشن ،،،
    پس هر علمی بر اساس یه حکمتی جاری شده که ما انسانها از او آگاه نیستیم ،،،
    زرد آلو زیبایی خودش را داره - هلو زیبایی خودش ،، سیب زمینی هم زیبایی خودش ،،،،
    ولی ما آدم ها هستیم که یه استاندارد درست کردیم و مثلا گفتیم سیب زمینی شکل خوب و رنگ خوبی نداره .
    این قضاوت در شکل های متفاوت و رنگ و نژادها به خاطر باور اشتباه ما آدم هاست ،مگرنه هیچ کدام برای خدا تفاوت ندارنند و شاید در میلیون ها سال قبل هم برای مردم مهم نبود و بعدا یاد گرفتن .
    الان هم در این زمونه در یکی از اوج های این تفکر اشتباه هستیم .




    **ما تو عمر محدود خودمون در دنیا وارد بدن جسمانی میشیم ،،، وقتی که از دنیا بریم وارد بدن برزخی و از بدن برزخی وارد بدنی قیامتی ،،،
    بدن جسمانی را هر کار کنی باز پژمرده میشه ..دیگه بشی 40 سال یواش یواش موها سفید میشه و صورتت طروات کم تری داره نسبت به قبل .
    بشی 90 ساله به خودمون میگیم منو عوضم کردن من اینجوری نبودم که .
    ولی حقیقت دنیا همیینه و برای همین میگن اصل زندگی این دنیا و این بدن جسمانی نیست . و وابستگی به این بدن جسمانی تکیه گاه خوبی نیست .
    وقتی بدن جسمانی خودمون را قبول کردیم و خودمون در مقایسه به دیگران قرار ندادیم ،،دیگه وارد بازی قضاوت دیگران قرار نمی گیریم .
    چون می دونیم مهم اول خداست که ما را قبول داره و چهره ما را دوست داره - در مرحله بعد مهم خودمون هستیم که به باورمون باور کنیم ، و سوم اینکه بدانبم این استاندارد را این خود ما مردم درست کردبم !
    برتری که خداوند قرار داده در انسانها ، به تقوا و عمل اونهاست .
    یه بار اومدن تو مدرسه گفتن اونها که اسمشون حسن هست از توشون ، یکی شانسی انتخاب میشه بهش جایزه میدیم .
    خب منم به خودم می گقتم من که اسمم حسن نیست چیکار کنم - این چه عدالتی هست آخه .
    جایزه زمانی درسته که عملی انجام بشه ، تلاشی بشه ،،،
    تاریخ خیلی ها را ثابت کرده ،،افرادی بودند و هستند که با چهره های متفاوت و رنگ های متفاوت ؛ پیشرفت ها و خدمات ها کرده اند ،،، زیبا هم زندگی کردن .
    مهم اینکه ما خودمون را بپذیریم و در مسیر تعالی خودمون را توسعه بدیم ( علم - دانش - خدامت به مردم - زندگی مومنانه از نوع درستش و ....)
    چون حقیقت زندگی این دنیای محدود نیست و خداوند هم قطعا فردی که اینگونه باور را داره در دنیای دیگر جور دیگر کمکش می کنه .
    بلال هم یکی از یاران پیامبر (ص) بود ، از اون همه یار ، پیامبر به ایشون میگه برو بالای کعبه اذان بگو ،، بعضی ها می گفتن چرا این !!!
    ولی بلال رفت و اذان گفت و جزء یاران نزدیک پیامبر (ص) هم بود .
    سوره حجرات را با تفسیرش مطالعه کنیم به نظرم کمکی خوبی می کنه .




    **یادمان باشه سرزمین خدا وسیع هست ،،،
    شاید فردی در سرزمینی بره که بتونه راحت تر زندگی کنه
    مادر اون بچه ، مادر خوبی بود و فرزندش را دلداری داد و خیلی دوستش داشت ،،قطعا دوستانی هم در طیف و در آینده همسری که اون را دوست داشته باشه و فرزندانی که دوستش داشته باشن هست ،،،
    همین طور تمام انسانهای آزاده که گرفتار سیستم فعلی دنیا نیستند .
    به نظرم باید به اون بچه گفته بشه خودش باشه و برای خودش زندگی کنه - حقیقت خلقت را بدونه و تحقیق کنه ( پرورش بُعد معنوی ) و بدونه این دنیا تمام زندگی نیست !
    به نظرم با این تفکر از قضاوت دیگران در امان بیشتری هست و براش مهم نیست .دیگه به جای گفتن چراها ،، به دنبال توسعه اصلی خودش در مقام متعالی انسان قرار می گیره.
    بازی دنیا بازی ای هست که ته نداره ،،هر روز یه استاندارد و یه باور و یه قضاوت ،،،
    وقتی که از بدن جسمانی خارج شدیم و وارد بدن برزخی شدیم ، این مسائل برامون مهم نمیشه چون حقیقت اصلی برای انسان آشکار میشه و امکان داره بدن برزخی و بدن قیامت ما یه چیز کاملا متفاوت با الان باشه .
    عدل اونجا بیشتر روشن میشه ،،،هر چی بیشتر به او برسیم راحتتر زندگی می کنیم .
    این مستند را ببین نکات خوبی توش داره .
    زندگی پس از زندگی 1





    ** اگه تلاش و انرژی ما در مسیر این سیستم دنیوی باشه ،،هر چه بدویم باز نمی رسیم !
    غلام جان ،توان و درک من این بود ، کم و زیادش را ببخش .
    رمضان خوبی داشته باشید بچه ها :)
    التماس دعا
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 24 فروردین 00 در ساعت 23:09 دلیل: تصحیح تایپی

  10. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 24 فروردین 00), Mvaz (سه شنبه 24 فروردین 00), Pooh (چهارشنبه 25 فروردین 00), tavalode arezoo (پنجشنبه 26 فروردین 00)

  11. #1476
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    مرسی باغبان جان بابت وقتی که گذاشتی، مثه همیشه دقیق. مرسی واقعا.بعضی چیزا هی باید برای آدم یادآوری بشه، مثه همین مواردی که گفتی باغبان جان.منم خیلی بعضی وقتا زندگی رو سخت میگیرم. وقتی میبینم یکی با هزار تا مشکل چقدر راحت میخنده حسودیم میشه بهش. این جمله پایینی رو دیدم و مجدد به خودم یادآوری کردم که نباید خیلی زندگی رو سخت بگیری...""خیلی زندگی رو جدیش نکنین، بعضی چیزا رو بازی در نظر بگیرین. بازی کردن و تفریح در نظر گرفتن زندگی باعث ترشح دوپامین میشه.""

  12. 4 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (سه شنبه 24 فروردین 00), Pooh (چهارشنبه 25 فروردین 00), باغبان (سه شنبه 24 فروردین 00), زونیام (چهارشنبه 25 فروردین 00)

  13. #1477
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    امیدوارم حال همگی خوب باشه.

    آقا غلام، امتحان کنید ببینید اگر روزی یه ویتامین دی ۱۰۰۰ بخورید، باز هم احساس دلتنگی میکنید؟؟

  14. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 25 فروردین 00), باغبان (چهارشنبه 25 فروردین 00)

  15. #1478
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    امیدوارم حال همگی خوب باشه.

    آقا غلام، امتحان کنید ببینید اگر روزی یه ویتامین دی ۱۰۰۰ بخورید، باز هم احساس دلتنگی میکنید؟؟
    خانم pooh، سلام. ممنون از راهنماییتون.
    یکی از نزدیکانم همیشه بهم میگه به یه روانشناس و همچنین متخصص مغز و اعصاب مراجعه کن، ولی من خیلی مشکلات روحی و روانی بنظر خودم ندارم! ، ولی باز تاکید میکنه که حتما برو. همچنین میگه که کمبود ویتامینهای خاص، مشکلات روحی و روانی رو سبب میشه. من حقیقتش تا حالا دنبالش نرفتم. ولی شاید پیش یه روانشناس برم، چون درگیری ذهنی و این دلتنگیها هستش و نمیخام یه زمانی از پا درم بیاره!.
    بازم ممنون از کمکتون...

  16. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 25 فروردین 00), باغبان (چهارشنبه 25 فروردین 00)

  17. #1479
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام
    اسم سرشار رو دیدم آنلاین شده،
    خوبی آقا سرشار، یاد اون روزا که می اومدی در خونه ما سر میزنی و بعد میرفتی، بعضی وقتها هم بر میگشتی آثار حضورتون پاک میکردی ، بخیر،

    از خانم معلم ( خانم سرشار بودن دیگه) چه خبر؟

    --------

    آقا غلام شما چه خبر، خوبی؟

    اسکار فیس. سلام تاپیک شهدا گرد و خاک گرفته ، یه حالی بهش بده،

    راستی 2zj engine نیستی،

    باغبان هم که از شدت پیدایی پنهانه، حاجی یادت باشه، از همه نقاشی خواستی، خودت هیچ وقت نقاشی نکشیدیا!!!!

    زونیام خوبی؟
    ---------

    جناب مدیر شما رو نمیشه حالتون رو بپرسی ، آدم ترسش میگیره،
    خدا قوت بابت همه زحمات

    ان شاالله حال همگی بانوان تالار هم بر وفق مراد باشه،
    --


    راستی این نوع بازی ها که شخصیت بازی به سمت انتها میدون و امتیاز جمع میکنه، چی به آدم یاد میده؟
    ویرایش توسط Mvaz : پنجشنبه 26 فروردین 00 در ساعت 20:43

  18. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 26 فروردین 00), باغبان (پنجشنبه 26 فروردین 00)

  19. #1480
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    به به، ام و از، اهل گیم هم هستی پس...
    سریال بچه مهندس ۳۴ رو هم ببینین در این شبای عزیز، فیلمی با این کیفیتی، حیفه از دست بدین.

  20. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 26 فروردین 00), باغبان (پنجشنبه 26 فروردین 00), زونیام (پنجشنبه 26 فروردین 00)


 
صفحه 148 از 193 نخستنخست ... 4898108118128138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158168178188 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.