بله متوجه هستم، خب شما تحقیق کنین. ما در همین سایت هم مشاوره خصوصی داریم که خیلی مفیده.
شما در تاپیک قبلی اشاره کردین بهتون گفتن خودتون و همسرتون هر دو کمال گرا هستین و حتی دارو هم تجویز شده بود. البته برخی از این مطالب ربطی به کمال گرایی نداره اما لازم بود بررسی هایی در مورد هر دوی شما صورت بگیره و سپس تصمیم بگیرین.
شما این مطلب رو رها کردین و عقد کردین، بدیهی هست خب شرایط پیچیده تر شد. حالا هم با مواردی روبرو هستین مثل استانداردهای سفت و سخت ، پافشاری برای برپایی مراسم عروسی با تشریفات و ...
در کنار حساسیت ها و موارد دیگری که مطرح کردین. پس بهتر این هست عجله ای در این اوضاع برای شروع زندگی مشترک نداشته باشین و از این فرصت دوران کرونا و امتناع خانم برای بررسی بیشتر این ارتباط و راههای تقابل صحیح با هر یک از موارد استفاده کنید.
بصورت کلی میشه توصیه هایی کرد و انشالله دوستان کمک میکنن... اما هیچکدام جای مشاوره رو بنظر من برای شما نمیگیره.
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)