به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    دوستان محترم همدردی سلام، روز بهاریتون بخیر

    امیدوارم اینروزا رو با قدرت و امید طی کنین و ساعات دلربایی در آینده منتظرتون باشه.

    ....................................

    آقا غلام مطلبی که نوشتین و چند بار اینجا شبیهش رو دیدم، جملاتی رو به ذهنم جاری کرد که لازمه برای همه بنویسم.

    شما اگر یه گلدون داشته باشین و بهش آب ندین، جلو نور نذارین، خاکش رو عوض نکنین، در مسیر جریان هوا قرارش ندین ( در واقع آنچنان که نیازشه بهش توجه نکنین ) و منتظر شین یکی از در بیاد و این کارا رو انجام بده و بشینین کنارش و بگین من این گلدون رو دوست دارم ... این دوست داشتنه بچشم نمیاد و قابل باور هم نیست، گیاه هم نمیتونه با حرف شما رشد کنه... نتیجه میشه چی؟ پژمردگی .
    یه گیاه پژمرده هم زیبایی و طراوتی نداره که بخواد به نگاه شما تقدیم کنه و حالتونو خوب کنه.
    این برای محیطی مثل همدردی صدق میکنه، تک تک ما که اینجا هستیم اگر واقعا رغبت و علاقه قلبی به این فضا داشته باشیم ( و از سر عادت، بیحوصلگی، بخاطر دوستانمون و نیازمون نیایم ) سعی میکنیم گرم نگهش داریم و از کنار هم بودن لذت ببریم. حالا چه ده نفر باشیم ، چه صد نفر، چه دوستانمون باشن چه نباشن، چه مشکل داشته باشیم و چه نداشته باشیم... هر چه انرژی بدیم و تلاش کنیم همون بخودمون بر میگرده.

    ما نیاز داریم از خودمون شروع کنیم، حرکت کنیم و منتظر کسی نمونیم. خومونو باور کنیم و دست کم نگیریم. بهم بها بدیم و همدیگر رو حتی اگر نمیشناسیم تشویق کنیم اما نگیم فلانی اگر تو بودی خیلی خوب میشد، وای فلانی اومدی اصلا حالم خوب شد فضا عوض شد، پس چرا اینجا اینشکلیه و ... هنر اینه بتونیم تو هر شرایطی انرژی رو بالا نگه داریم و همه دست به دست هم تلاش کنیم ... هر کدوم چراغی بیاریم و روشنی ببخشیم.
    این هم بمعنی افراط نیست مثلا من بیام کل روز تو تاپیک احوال پرسی ، یا چهار تا، چهار تا تاپیک بروز رسانی کنم و به تاپیک های سایرین فرصت اینو ندم دیده بشن و ...

    وگرنه سایتی که دست افراد رو باز نگه داشته و رهاشون کرده و هرکسی هر رفتاری دوست داره انجام میده و روزی دها یا صد ها نفر آنلاین میشن و به زعم خودشون بهشون خوش میگذره، اون بمعنی ارزشمند بودن تالار نیست بلکه محلی در جهت دامن زدن به مشکلات فردی، آسیب ها و رسیدن به منافع شخصی گردانندگان هست.

    و البته هیچوقت یک نفر نمیتونه بار بقیه رو بدوش بکشه، دوباره تأکید میکنم همه باید تلاش کنیم. لازمه ی حرکتمونم توجه به اهداف اون جاییه که درونش هستیم، احترام به ارزشها و قوانینش ، تفکرات مثبت ، مفید و شادی آفرین و بی شک عملمون باید خروجی ذهنی باشه که سعیش حذف رذایل اخلاقی و نفع همگانی هست.


    ویرایش توسط سحر بهاری : پنجشنبه 19 فروردین 00 در ساعت 08:53

  2. 3 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 19 فروردین 00), Mvaz (پنجشنبه 19 فروردین 00), زونیام (یکشنبه 22 فروردین 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.