
نوشته اصلی توسط
Pooh
سلام.
امیدوارم حال همگی خوب باشه.
هر چی بیشتر میگذره و مردها رو میبینم یا نظرات آقایون رو اینجا میخونم، بیشتر و بیشتر به این نتیجه میرسم که موجودات دوست داشتنی ای نیستن! واقعا ما زن ها دلمون به چی چیه مردها خوشه خدا وکیلی؟
سلام
شوخی بود آیا؟
چه خبر؟
مهمونتون رفت؟
آغاز سال نو رو به همه اعضای تالار تبریک میگم
ان شاالله که دیگه تا پایان امسال مشکلات مردم مملکتمون حل بشه در صدر همه این جریان کرونا
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)