سال ۹۹، یه جابجایی شغلی داشتم، با کارهای متفاوت تر، یکم استراگل کردم و بالاخره به یه استیبلیتی رسیدم خداروشکر تا حدی.
اوایل سال ۹۹ هم دچار خودخوری شده بودم که خداروشکر برطرف شد.
ورزش رو بهش چسبیدم و لذت میبرم ازش ...
سال ۱۴۰۰ هم ببینیم چی میشه، میخام از لحاظ شخصیتی و فردی رشد کنم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)