پوه عزیز
اونقدری کار کن که تو ذهنت منت و خشمی نسبت به دیگران نداشته باشی
شما الان چهار نفر توی خونه هستید
هر 4 روز یکبار آشپزی کن
همه رو به همین روال عادت بده
نهایتش اون سه روزش رو پدرت آشپزی می کنه دو تا حسن داره یکی اینکه بعد یک ماه پدرت خسته میشه و یواش یواش نسبت به عروس و پسر یه عکس العمل هایی نشون میده. دوم اینکه یه احتمال هم هست اونم اینکه عروس و پسر این وسطا خجالت بکشن و به خودشون بیان
در هر حال این خانم و اون پسر، عروس و پسر پدر شما هستن و خودش می دونه و اونا اگه میخواد نازپرورده شون کنه اگرم میخواد بهشون وظیفه بده
ممکنه که پدر شما اصلا با لذت و با میل خودش بخواد کارها رو انجام بده تا پسر و عروسش راحت باشن
این انتخاب اونه
هیچ اشکالی هم نداره
وقتی بیش از حد کار می کنی وقتی تو ذهنت بقیه رو بدهکار می بینی، در برابر حرفها حساس میشی
وقتی تو ذهنت طلبی از کسی نداشته باشی وقتی خشم فروبرده نداشته باشی حساس نمیشی
ولی در کل به نظر من میخوای کار کن میخوای نکن
میخوای از اتاقت بیا بیرون میخوای نیا
ولی با پدرت با لحن بد حرف نزن
پدرت در شرایط روحی خوبی نیست
و در هر صورت پدره دیگه
دلش می شکنه
به نظر من کسی که هیچ کاری نکنه ولی با لحن مناسب با بقیه حرف بزنه خیلی معقول تر از کسی هست که همه کار می کنه ولی در یک لحظه پرخاش هم می کنه و همه چیز رو خراب می کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)