به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #12
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    ابتذا تشکر از پو عزیز بخاطر این تاپیک کاربردی

    در جواب سئوالت در مورد عوارض .... بنا به گزارشات ، عوارض مختلف را افراد دچار شده اند و در کسانی که درگیری ریه بطور شدید داشته اند ریه ها حساس میشه و گاه عوارض نشان می دهد و یا اگر بخشی فیبرزه شده باشد متخصصین میگویند همانطور باقی خواهد ماند و گاهی دچار عوارضی مثل شیمیایی ها می شوند

    خود من با اینکه خفیف گرفتم اما بعد از یک هفته از پایان قرنطینه سه هفته ای یعنی در هفته پنجم خواب رفتگی اعضا را تجربه کردم و چون غیر عادی بود و بررسیها علل احتمالی را رد کرد گفتند عوارض کروناست که سیستم عصب را تحریک پذیر کرده و البته به مرور کمتر و کمتر شده و الان بطوز خفبف گاهی پیش میاد....

    و اما تجربه :

    تقویت سیستم ایمنی بسیارا مهم است چه برای پیشگیری چه درمان

    رژیم غذایی مناسب برای تقویت سیستم ایمنی و ممانعت از ابتلا و حتی برای درمان مهم است .

    این ویروس چربی دوست است پس مصرف چربی و شیرینی جات را کمتر کنید و در دوران ابتلا اصلا نخورید.

    من از نوع سوزش گلو و بینی چون با مدل سرما خوردگیم متفاوت بود متوجه شدم ( خشک و آزار دهنده ) و تا متوجه شدم مهمترین کاری که کردم طی دوروز اول بخور مکرر جوش شیرین بود و استنشاق آب و نمک دریا ( آبش از ولرم کمی داغتر ) در بینی و گلو بود تا به ریه سرایت نکند و بهره گیری از ویتامین د و ث جوشان و استامینوفن

    زیر نظر پزشک حاذق که مسلط به طب سنتی و ایرانی و اسلامی هم به صورت غیر حضوری قرار گرفتم و تجویزهایشان از تغذیه تا داروهای طب سنتی را در پیش گرفتم.... از جمله استفاده از ترکیب مصطکی و هلیله سیاه با عسل .... که قبلا هم برای پیشگیری و تقویت ایمنی استفاده می کردیم ....

    طول مدت درگیری یک هفته بود بدون بدن درد و تب و .... فقط دوسه شب سردرد و دو روز اول سوزش گلو و بینی و دو روز هم قطع بویایی و دو روز کمی با نوسان کم آوردن نفس که مشخص شد بیشتر بخاطر وضعیت معده هست چون ریه درگیر نشده بود الحمدلله

    من و برادرم با فاصله نزدیک یک هفته علائممون بروز کرد و ایشون هم خفیف بود و فکر کردیم که شاید ویروس ضعیف نصیبمون شده اما خانم برادرم که بعد از سه هفته علائمش بروز کرد خیلی شدید شد و هنوز هم بویائیش کامل بر نگشته با وجود گذر دوماه ....

    معلوم شد ویروس ضعیف نبود و علت خفیف بروز کردن در بدن ما هم به سیستم ایمنی بر می گردد ( چون از اومدن کرونا به بعد از نظر تغذیه و دیگر برنامه های پیشگیرانه برنامه ریزی داشتیم و مراقبت اما خانم برادر اهلش نبود و ضعف ایمنی هم داشت ) و گذشته از آن ژنتیک افراد هم در برخورد با ویروس متفاوت عمل می کند و برای همین هم درگیری این ویروس طول کشیده چون هم متعدد جهش داشته هم از فردی به فردی و شهری به شهری و کشوری به کشوری متفاوت عمل می کند .....

    باز هم میگم که سیستم ایمنی قوی و برنامه های پیش گیرانه طب سنتی بسیار مفید است من هرکس که از این روند بهره برده را دیده ام یا نگرفته یا ضعیف بوده و درگیری شدید نداشته و بهبودی سریعتر هم داشته


    خدا به همه سلامتی عنایت کند و ان شاء الله زودتر شر این ویروس از سر مردم جهان دفع شود .


    و البته از زاویه مثبت اثرات این ویروس هم حرفها برای گفتن دارم که در فرصت مقتضی ان شاء الله که بتوانم بازگو کنم

  2. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 08 اسفند 99), نازنین2010 (جمعه 08 اسفند 99), zolal (جمعه 08 اسفند 99), افسونگر (جمعه 08 اسفند 99), باغبان (دوشنبه 18 اسفند 99), سحر بهاری (جمعه 08 اسفند 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.