به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    متشکرم
    شما در مسیر زندگی خودتون تلاش هایی کردین، مراحلی سپری شده... و مثل هر انسان دیگری اشتباهاتی داشتین، مسائلی مطرح بوده که پیامدهایی داشته... بهمین دلیل برای بررسی بیشتر و بهتر، بهبود کیفیت زندگی خودتون و ساختن آینده ای خوب نیاز دارین با مشاور گفتگو کنین.
    اینهم چیزی نیست که بگیم سریع اتفاق میافته بالاخره با توجه به گذشت اون سال ها و اتفاقات، زمانی رو مطلبه ولی در عوض تغییرات ارزشمندی اتفاق میافته که براتون بسیار مفیده. مشاوره در کنار علمی که آموخته، تجاربی هم داره و میشه با اتکا به اینها بسیاری از مشکلات رو کم کم حل کرد.

    پس لازم هست قبل از هر اقدامی مثل مهاجرت، ازدواج و ... ابتدا اینمورد رو اولویت خودتون قرار بدین چرا که همین مسئله و نپرداختن به ( خود ) میتونه روی تصمیمات مهم زندگی ما سایه بندازه و ما رو دچار خطا در تصمیم گیری کنه، خطا در تصمیم گیری هم آسیب های بیشتری رو بدنبال داره و سبب بوجود آمدن بحران میشه.
    مشاور برای قضاوت، افشای اطلاعات و... نیست، بلکه برای گوش دادن به حرف های افراد در جایگاه شخصی امین، مسلط و در جهت کمک بشما برای موفقیت و بهبود کیفیت زندگیتون خواهد بود.
    مشورت گرفتن از دیگران فقط جمع آوری یکسری اطلاعات پراکنده درست و غلط هست که ممکنه در نهایت باعث سردرگمی انسان، در جا زدن و ... یا ورودش به آسیب های بزرگتر باشه، همانطور که میبینین همون افرادی که بشما اطلاعات غلطی در مورد مشاوره دادن نتونستن تا این لحظه بهتون کمک درستی کنن.

    شما میتونین از امکان مشاوره خصوصی این سایت یا ... استفاده کنین، سپس خواهید دانست که نیاز به چه چیزی دارین، چه باید بیاموزین، چه تلاشی لازم هست انجام بدین و چگونه باید قدم بردارین.

    _ در مورد اجبار مادر یا اطرافیان به ازدواج

    خب نگرانی والدین طبیعی هست، حتی گاهی نگرانی اطرفیان هم طبیعی هست... اینکه شما افرادی در کنارتونن که نگران شمان، متوجهتونن و در مورد شما و برنامه هاتون میپرسن یا مثلا مادرتون تلاش هایی داره خیلی ارزشمنده و باید بابت این نعمت شاکر باشین و قدرشون رو بدونین.
    شما وقتی به عنوان یک فرد آگاه و موفق ظاهر بشین، کم کم اطرافیانتون پی خواهند برد با فردی مواجه نیستن که بخوان برای اون تصمیم بگیرن و میفهمن به اون بلوغ لازم در زمینه های مختلف رسیدین و نگرانی ها از بین میرن. لازم هست اونها ما رو مسئولیت پذیر، آگاه، قاطع و ... ببین، تلاشمون رو در جهت بهبود احساس کنن و بتونن به نگرانی های خودشون پاسخ درستی بدن و قانع بشن.

    موفق باشین
    ویرایش توسط سحر بهاری : سه شنبه 05 اسفند 99 در ساعت 10:45

  2. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    arman_a (چهارشنبه 06 اسفند 99)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 اسفند 99 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1399-12-01
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,397
    سطح
    20
    Points: 1,397, Level: 20
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    متشکرم
    شما در مسیر زندگی خودتون تلاش هایی کردین، مراحلی سپری شده... و مثل هر انسان دیگری اشتباهاتی داشتین، مسائلی مطرح بوده که پیامدهایی داشته... بهمین دلیل برای بررسی بیشتر و بهتر، بهبود کیفیت زندگی خودتون و ساختن آینده ای خوب نیاز دارین با مشاور گفتگو کنین.
    اینهم چیزی نیست که بگیم سریع اتفاق میافته بالاخره با توجه به گذشت اون سال ها و اتفاقات، زمانی رو مطلبه ولی در عوض تغییرات ارزشمندی اتفاق میافته که براتون بسیار مفیده. مشاوره در کنار علمی که آموخته، تجاربی هم داره و میشه با اتکا به اینها بسیاری از مشکلات رو کم کم حل کرد.

    پس لازم هست قبل از هر اقدامی مثل مهاجرت، ازدواج و ... ابتدا اینمورد رو اولویت خودتون قرار بدین چرا که همین مسئله و نپرداختن به ( خود ) میتونه روی تصمیمات مهم زندگی ما سایه بندازه و ما رو دچار خطا در تصمیم گیری کنه، خطا در تصمیم گیری هم آسیب های بیشتری رو بدنبال داره و سبب بوجود آمدن بحران میشه.
    مشاور برای قضاوت، افشای اطلاعات و... نیست، بلکه برای گوش دادن به حرف های افراد در جایگاه شخصی امین، مسلط و در جهت کمک بشما برای موفقیت و بهبود کیفیت زندگیتون خواهد بود.
    مشورت گرفتن از دیگران فقط جمع آوری یکسری اطلاعات پراکنده درست و غلط هست که ممکنه در نهایت باعث سردرگمی انسان، در جا زدن و ... یا ورودش به آسیب های بزرگتر باشه، همانطور که میبینین همون افرادی که بشما اطلاعات غلطی در مورد مشاوره دادن نتونستن تا این لحظه بهتون کمک درستی کنن.

    شما میتونین از امکان مشاوره خصوصی این سایت یا ... استفاده کنین، سپس خواهید دانست که نیاز به چه چیزی دارین، چه باید بیاموزین، چه تلاشی لازم هست انجام بدین و چگونه باید قدم بردارین.

    _ در مورد اجبار مادر یا اطرافیان به ازدواج

    خب نگرانی والدین طبیعی هست، حتی گاهی نگرانی اطرفیان هم طبیعی هست... اینکه شما افرادی در کنارتونن که نگران شمان، متوجهتونن و در مورد شما و برنامه هاتون میپرسن یا مثلا مادرتون تلاش هایی داره خیلی ارزشمنده و باید بابت این نعمت شاکر باشین و قدرشون رو بدونین.
    شما وقتی به عنوان یک فرد آگاه و موفق ظاهر بشین، کم کم اطرافیانتون پی خواهند برد با فردی مواجه نیستن که بخوان برای اون تصمیم بگیرن و میفهمن به اون بلوغ لازم در زمینه های مختلف رسیدین و نگرانی ها از بین میرن. لازم هست اونها ما رو مسئولیت پذیر، آگاه، قاطع و ... ببین، تلاشمون رو در جهت بهبود احساس کنن و بتونن به نگرانی های خودشون پاسخ درستی بدن و قانع بشن.

    موفق باشین
    ممنونم از شما. بله خودمم معتقدم که مشاوره حضوری خوبه اما بخاطر همون دلایلی که تو پست های قبلی گفتم یکم رغبت ندارم واسش. میترسم پیش مشاوری که میرم کارش خوب نباشه و دیگه اعتماد نکنم به مشاور. چجوری تشخیص بدم کدوم مشاور خوبه که بهش مراجعه کنم؟
    بله از اون نظر که شما فرمودین ، توجه بقیه نکته مثبتی هست. اما من مشکلم اینجاست که متاسفانه همین توجه اثر منفی میذاره روی من. مثلا ذهنم بیش از پیش درگیر گذر عمر میشه و خیلی وقتا منفعلانه همش درگیر این هستم که ازدواج کنم یا برنامه شخصی خودمو ببرم جلو. همش احساس میکنم با گذشتن روزها شانس من برای ازدواج با شخص ایده آل خودم خیلی پایین میاد و راه برگشتی نیست. مثلا اینکه مجبورم با شخصی ازدواج کنم که سنش بالاتره چون سن منم بالا میره. یا اینکه شاید دیگه از زندگی خسته شده باشه مثل من و شور و شوق زندگی مشترک رو نداشته باشه یا اینکه از نظر ظاهری مطابق میل هم نباشیم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید arman_a تشکرکرده است .

    سحر بهاری (چهارشنبه 06 اسفند 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.