ممنون خانم معلم از دعای زیباتون،
چه عشق و امیدی از خدا بهتر :)
انشالله شما و همه ما بچه های همدردی حاجتی که دوست داریم و به صلاحمون هست به لطف و کرم خدا ،،، بهش برسیم .
آمین .
...........................................
خدایا ،،،
ای عزت ِ هر که اسباب عزت ندارد
همه عزت ها عاریتی ست
همه نردبان ها افتادنی و همه پشتوانه ها ،، تهی شدنیست ،،
ما و بخصوص نفر بعد را تشریفی از عزت ماندگار خود عنایت کن
آمین






پاسخ با نقل قول




. اما وقتی دیدم کسی نیومد، دیدم باید خودم دست به کار بشم. راستش من این تاپیک رو خیلی دوست دارم. چون پر از انرژی و حال خوبه. حتی اگر دعامون برآورده نشه اما مطمئنم خدا حتما نظر می کنه چون فکر میکنم دعاهامون از ته دل و قلبیه. ضمن اینکه خدا جواب همه دعاها را میده البته اون طور که صلاح میدونه. ما هم وظیفمون همینه که حداقل طلب کنیم از درگاهش.
علاقه مندی ها (Bookmarks)