به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آقا غلام ،،،انسان باید همیشه امیدوار باشه،،،
    دعاهایی مانند دعای عرفه و همچنین دعای صباح و... دعایی هستند که به انسان امیدواری میدند و یه جور آموزش به ما آدم هاست ،،، که چطوری با خدا درد و دل کنیم .
    اینکه یاد بگیریم به اعمال خوبمون مغرور نشیم و همیشه خودمون را بدهکار خدا بدانیم ( حتی اگه معصوم باشیم ) ،،،
    درد و دل های امام حسین (ع) در روز عرفه همش درسه برای همه ما آدم ها ، دانشمندان و علما و.....
    پیامبران الهی وائمه (ع) این موارد به ما آموزش دادن .



    خداوند خودش را مهربان و بخشنده معرفی می کنه ،،،از طرفی داریم :
    یا عِبادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَهِ اللهِ إِنَّ اللهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ؛
    بگو: اى بندگان من ‏که بر خود اسراف و ستم کرده‌اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می‌آمرزد؛ زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.


    کلا اگه انسان نا امید بشه ، دنیا و آخرت براش سخت میشه - شیطان هم از ناامیدی وارد میشه .
    آدم ها می تونند سرنوشتشون را عوض کنند ،،،مثل حضرت حر!
    شاید همه ما آدم ها گرفتاریم ،،، و پیش خدا باید همیشه دست بسته باشیم و سر پایین !
    داستان حضرت عیسی (ع) و حواریون ایشون - داستان حضرت داوود - وقایع عاشورا خیلی موارد دیگه از تاریخ و کتب ،،درس خوبی به ما انسانها میده .


    ناامیدی و امید افراطی اشتباه هست ،،،امید افراطی یعنی اینکه همیشه در حال گناه کردن باشیم و اصرار داشته باشیم به اون و هی توبه کنیم و باز تکرار گناه ،،
    ولی ما نمیدانیم ثانیه های بعد زنده هستیم یا نه و یا اون گناه ما چه بازتابی داره ،،،و اینکه اگه گناهی انجام میشه باید انسان سعی کنه بعد توبه او را دیگه تکرار نکنه .
    انسان باید تلاش کنه و سعی کنه در مسیر تعالی قدم برداره ( اعمال خوب و جبران ) و بقیه اش را بسپاره به کرم و لطف و مهربانی خدا .
    ولی اگه انسان ناامید بشه ...نه تنها گذشته بلکه حال و آینده را از دست میده و این چیزی هست که شیطان می خواد .




    ............................
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 28 بهمن 99 در ساعت 21:36

  2. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    Mvaz (سه شنبه 28 بهمن 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.