سلام و تبریک برای این تغییر مبارک!
ببینید شما قراره فرزندی به دنیا بیارید و تمام خوشی های دنیا رو براش بخواید پس اولین قدم اینه که دنیا براش جای صلح و شادی باشه و اولین نقطه ای باید شروع کنید از خانواده خودتونه،روابط رو با چاشنی کمی مصلحت و صبر میشه تلخ نکرد،بنظرم سعی کنید روابط رو قبل از زایمان عادی کنید که خاطره تلخ بعدها نداشته باشید و حضور خانواده همسرتون حتی اگر سطحی و ظاهری باشه به دلیل بی میلی و کدورت از طرف مادرشوهرتون ،بازهم داشته باشید.
نگراننباشید وقتی همسرتون اطلاع دادن ،بعدش سوای از هر واکنش با همراهی همسرتون چند ساعتی رو اونجا برید مثل یک دید و بازدید ساده،پیش فرضتون رو هم سردی و بی احترامی در نظر بگیرید که رفتارشون باعث نشه توو ذوقتون بخوره و فقط یک چیز رو برای خودتون واضح و روشن قرار بدید حضورم اینجا از روی عشق به فرزندی که توی بطنم دارم هست و همین جمله بار منفی و سرد این روابط روکاهش میده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)