به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 02 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1399-7-01
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 34 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون الهه زیبایی ها
    منم همین برداشت رو داشتم از حرکتش که میخواد قضیه رو به خوبی جمع کنه.
    چند تا دروغ ریز هم دیدم، کاملا مشخص بود چون میخواد من ناراحت نشم با دروغ ریز جمع کرد که من این حرکتشو تا حدی میپسندم.
    کلا شوهرم به خاطر شغلش هم خیلی آدم با سیاستی هست.

    در مورد کادو هم حق با شماست.
    چون چند روز قبلش یه چیز کوچیک برام خریده بود، منم دیگه بیخیال شدم.
    تحمل شرمندگیش رو‌ نداشتم و گفت همون کادو روز زن منه و مهم اینه که من دوس دارم و ....

    برای اون مورد هم بالاخره راضیش کردم برم دکتر.

    ممنون.
    از پستتون خیلی حس خوبی گرفتم.


    ممنون مینا جان
    بله تو خونشون یکریز صحبت این و اون و غیبت و ....
    همیشه شوهرم بهشون تذکر میده که عیبه و .....

    اینکه در مورد من، به شوهرم چیزی میگن رو مطمئنم ولی تاحالا نشده شوهرم بابت اون موضوع اذیتم کنه و عصبیم کنه.
    چون تو چیزای بزرگتر به فرهنگ من احترام میزاره، منم سر چیزای کوچیک‌ کوتاه میام و دامن نمیزنم.
    مثلا تو خونشون اینکه زن و شوهر کنار هم بشینن حرامه، حرف بزنن زیاد باهم و بخندن و دستشون به هم بخوره حرامه.
    ولی شوهرم بهم چیزی نمیگه، البته منم آدم جلفی نیستم اصلا.

    مثلا رو پله خونشون وقتی میخوام کفشمو دربیارم یه جور سخته که حتما باید دست شوهرمو بگیرم که نیفتم. این کار از نظر اونا زشته.

    حتی شده لباسی بپوشم که باب میل خانوادش نباشه ولی خودش میگه راحت باش.
    البته نه که بیحجابی کنما.
    مثلا تونیک و شلوار بپوشم با روسری. قسمت تونیکش باب میلشون نیست.

    مادرشوهرم به تندزبانی معروفه و همه چیزو از دهن دیگری تعریف میکنه و به دروغ.
    منظورم اینه حرف خودشو به دروغ میزاره دهن کسی دیگه و به من میگه که منو ناراحت کنه.
    کاش میتونستم مثال بزنم ولی دیگه زیادی زندگیم میاد رو نت.
    ممنون

  2. 2 کاربر از پست مفید نیکی 69 تشکرکرده اند .

    mina_ (پنجشنبه 16 بهمن 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 16 بهمن 99)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نیکی جان پس اگر همسر شما از این اخلاق ها ندارد که خودش رو وارد صحبت های بین خانمها کنه و یا مرتب از رفتار شما بخاطر نارضایتی خانواده ش ایراد بگیره . من بهتون توصیه میکنم به هیچ وجه ایشون رو وارد این بحث ها نکنید . میدونم که دوست دارید از شما حمایت کنه امابا این چیزی که شما تعریف کردید ایشون قطعا خودش متوجه رفتار خانواده ش هست و به هر حال نمیتونه جلوی شما از اونا انتقادی کنه برای طرف هیچ کدوم رو نمیگیره و مشخص شوهر عاقلی هست . مدیریت رفتار بین همسر و خانواده کار سختیه که هر فردی از پس اینکار برنمیاد. اما ظاهرا ایشون این توانایی رو داره .

  4. کاربر روبرو از پست مفید mina_ تشکرکرده است .

    نیکی 69 (جمعه 17 بهمن 99)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 02 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1399-7-01
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 34 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آره دقیقا حق با شماست.
    من خودم چند بار منتظر بودم که بهم بگه رفتیم خونمون پیش من نشین و ...
    ولی دیدم نه، تو این بازیا نیست...

    بله دقیقا میدونه اخلاق خانوادش چطوره و‌ چندبار هم گفته اگه فلان حرفو میزنن، الکی دارن بزرگ نمایی میکنن و ...

    اوایل که اصلااا طرف منو نمیگرفت و به شدت توجیه میکرد ولی اخیرا یه قضیه ای پیش اومد و مادرش یه حرف زشت زد و من بهش گفتم و غیرتش تحریک شد و وارد عمل شد.

    کاملا درست میگین، من نباید دستی دستی شوهرمو وارد بازی کثیف خاله زنکی کنم، بلکه باید خودمم بکشم کنار.

    ممنون از توجهتون.
    خیلی از طرز حرف زدنتون خوشم اومد که منو متهم نکردین.
    آدم وقتی میاد تو فضای مجازی تاپیک میزنه یعنی واقعا مستاصل شده و دیگه تحمل متهم شدن نداره.

    - - - Updated - - -

    آره دقیقا حق با شماست.
    من خودم چند بار منتظر بودم که بهم بگه رفتیم خونمون پیش من نشین و ...
    ولی دیدم نه، تو این بازیا نیست...

    بله دقیقا میدونه اخلاق خانوادش چطوره و‌ چندبار هم گفته اگه فلان حرفو میزنن، الکی دارن بزرگ نمایی میکنن و ...

    اوایل که اصلااا طرف منو نمیگرفت و به شدت توجیه میکرد ولی اخیرا یه قضیه ای پیش اومد و مادرش یه حرف زشت زد و من بهش گفتم و غیرتش تحریک شد و وارد عمل شد.

    کاملا درست میگین، من نباید دستی دستی شوهرمو وارد بازی کثیف خاله زنکی کنم، بلکه باید خودمم بکشم کنار.

    ممنون از توجهتون.
    خیلی از طرز حرف زدنتون خوشم اومد که منو متهم نکردین.
    آدم وقتی میاد تو فضای مجازی تاپیک میزنه یعنی واقعا مستاصل شده و دیگه تحمل متهم شدن نداره.

  6. کاربر روبرو از پست مفید نیکی 69 تشکرکرده است .

    زن ایرانی (جمعه 17 بهمن 99)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    عزیزم دوستان شما رو متهم نمیکنند همگی اینجا دنبال پیدا کردن راهکار برای مشکلاتمون و راهکار دادن به دیگران برای حل مشکلاتشون ، با توجه به تجربیاتمون هستیم .
    شما مراقب زندگیتون باشید . واقعا این جور مسایل ارزش ناراحتی برای خودت و همسرت نداره مخصوصا وقتی که همسر شما خودش وارد اینجور صحبت ها نمیشه و این رو هم در نظر بگیرید که شما کمتر از یکسال هست که با این افراد آشنا شده اید و زمان زیادی باید بگذره که بتونید خوب همدیگر رو بشناسید و انسانها تفاوتهای بسیااار بسیاار زیادی با هم دارند که فقط گذر زمان و گذشت دوجانبه زندگی رو ادامه دار میکنه.
    ویرایش توسط mina_ : جمعه 17 بهمن 99 در ساعت 13:31

  8. کاربر روبرو از پست مفید mina_ تشکرکرده است .

    نیکی 69 (جمعه 17 بهمن 99)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 02 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1399-7-01
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 34 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله حق با شماست.

    حالا امیدوارم با حل مشکل pms خیلی از مسائل خاله زنکی رو هم حل کنم.

    بازم ممنون

  10. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نیکی 69 نمایش پست ها
    سلام.
    من دیگه تاپیک جدید نزدم.
    شوهرم یه اخلاق خیییلییی بدی داره که منو تا سر حد مرگ دیروز عصبانی کرد.
    من بازم pms بودم.
    از اینکه حرفمو باور نمیکرد و کلا میزد زیر همه چیز انقدر عصبانی شدم که با کف دست محکم میزدم به پیشونی خودم و میگفتم مگه من روانیم بخوام بهت دروغ بگم. هنوزم سرم درد میکنه از شدت ضربه ها، لعنتی من دستهای خیلی قوی ای دارم.
    بعد از شدت بدبختی و بی پناهی یهو گریه های وحشتناک میکردم و ضجه میزدم که شماها بدبختم کردین، من داشتم زندگیمو میکردم.
    منو همین الان ببر پیش خانوادم.

    اون سعی میکرد آرومم کنه.
    ولی غرور من بدجوری شکست.

    لعنت به مادرشوهرم، لعنت به نفهمی و زبون تندش.

    یه حرفی بهم زده بود و من به شوهرم گفتم توقع داشتم یه دفاع کوچیک بکنی.
    میگفت من اصلا نبودم و نشنیدم.
    ولی دروغ میگفت.
    نمیدونم چرا دروغ میگفت.
    نمیدونم چرا میخواست منو دروغگو جلوه بده.

    شاید منم اگه جاش بودم و همچین مادر نفهمی داشتم سعی میکرد کتمان کنم.

    از تمام اعضای خانوادش متنفرم.

    دو سه هفته مجبور شدم یکم بیشتر ببینمشون و متاسفانه تحملشون برام سخته.
    یه خواهرشوهرم فقط تیریپ نصیحت برمیداره و میگه همه چیزو فقط من میدونم.
    خیال میکنه برادرش بچه ۴ ساله هست که من باید مواظبش باشم.
    حالم از نصیحت هاش بهم میخوره.

    حالم از پدرشوهر بی عرضه‌م بهم میخوره.

    حالم از اون یکی خواهرش بهم میخوره که یکی دو بار بردمش و آوردمش و با برادرش رفتیم دنبالش، پررو شده.


    متاسفانه من هفته ای ۲ ساعت باید باهاشون تنها بمونم و شوهرم هییییچ رقمه کوتاه نمیاد.

    توروخدا کمکم کنین.
    من تصور از زندگی مشترک این نبود.
    باهام صحبت کنید
    خودزنی داری؟

    به نظرم نمیتونی رفتارات را کنترل کنی و بنابراین از محیط و اطرافیانت انتظار داری که باهات راه بیان
    خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
    ویرایش توسط سحر بهاری : شنبه 18 بهمن 99 در ساعت 17:37 دلیل: طبق قوانین مشمول ویرایش شد.

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 02 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1399-7-01
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 34 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله خودزنی دارم.
    آسیبی به شما زدم؟

    بله نمیتونم کنترل کنم. موقع عصبانیتی که مجبور باشم خودمو ثابت کنم میتونم تی وی ۵۲ اینچ هم بشکونم و بعدش پشیمون نباشم.

    برعکس همیشه تو کارام از طرف کارفرما بهم تذکر داده میشد که انقد مهربون و با حوصله رفتار نکنم.

    حالا شما چرا خداروشکر میکنی؟

    لطفاً اگه کمکی نمیتونین بکنین، نمک هم رو زخم نپاشین.


    لطفا یکی از مدیرا جوابمو بدن که چقد باید پرداخت کنم که تمام تاپیک ها با اسم کاربری من پاک بشه؟
    خوشم نمیاد امثال ایشون ناراحتی ها و بدبختی هامو به روم بیارن.

  12. #28
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    این فضا، یک فضای عمومی هست و شما و سایر دوستان عزیز با توجه به این مورد تاپیک ایجاد میکنین. ممکن هست بین راهنمایی ها با نظراتی تند، رک و ... هم مواجهه بشین که برای شما ناخوشایند باشن.
    ما سعی میکنیم نظرات رو تا جایی که در حدود قوانین سایت و توجه حقوق دیگران هست حفظ کنیم.

    اما در خصوص سؤالتون خدمتتون عرض کنم حذف تاپیک نداریم، اگر تمایل به خصوصی کردن مطالبتون دارین باید عضو انجمن آزاد بشین و بصورت خصوصی مشاوره دریافت کنین.

    اگر تمایل دارین تاپیکتون رو میبندم.

  13. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    نیکی 69 (شنبه 18 بهمن 99)

  14. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 02 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1399-7-01
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 34 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نظر تند و رک‌ خیلی با طعنه زدن فرق داره.
    خیلی وقتها همون نظر تند و رک باعث‌ میشه آدم به خودش بیاد.
    ولی کسی‌ که منو‌ نمیشناسه و بهم طعنه میزنه رو تحمل‌ نمیکنم.

    بله لطفا ببندین.
    ممنون.

  15. کاربر روبرو از پست مفید نیکی 69 تشکرکرده است .

    سحر بهاری (شنبه 18 بهمن 99)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.