سلام
شما اشتباه میکنین اگر همسرتون رو بین خودتون و مادرش یا خانوادش قرار بدین، ما نمیتونیم رفتارها و گفتارهای دیگران رو به میل خودمون تغییر بدیم اما بخودمون تسط داریم. اگر موفق نشیم با تغییر خودمون و کنترل و مدیریت شرایط با جهان بیرون ارتباط درستی برقرار کنیم ، زندگی خوبی رو تجربه نخواهیم کرد.
از ابتدای پستتون تا آخرش انگشت اتهامتون به سمت همسرتون و خانوادش بود و این باعث میشه نقص ها و عیوب خودتون رو متوجه نشین چون مدام در حال تحلیل رفتارهای گفتارهای دیگران و احتمالا پیدا کردن ناجی برای احقاق حق هستین.
قبل تر راهنمایی های خوبی دریافت کردین، اونها رو بکار بگیرید و در کنارش از مشاوره تخصصی این سایت هم استفاده کنید .
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)