به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 75

Threaded View

  1. #16
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فرازی از دل نوشته های شهید دکتر چمران :

    خدایا تو را شکر مي کنم ، که از پوچی ها ، ناپايداری ها ، خوشی ها و قيد و بندها آزادم کردی ،،،
    و مرا در طوفانهای خطرناک حوادث رها ننمودی، و درغوغای حيات، در مبارزه با ظلم و کفر غرقم کردی، لذت مبارزه را به من چشاندی ،،،
    مفهوم واقعي حيات را به من فهماندی، فهميدم که سعادت حيات در خوشی و آرامش و آسايش نيست ، بلکه در جنگ و درد و رنج و مصيبت و مبارزه با کفر و ظلم و بالاخره در شهادت است .


    خدايا تو را شکر مي کنم که به من نعمت " توکل " و "رضا " عطا کردی،
    و در سخت ترين طوفانها و خطرناکترين گردابها، آنچنان به من اطمينان و آرامش دادی که با سرنوشت و همه پستی ها و بلنديهايش آشتی کردم و به آنچه تو بر من مقدر کرده ای رضا دادم .



    خدايا در مواقع خطر مرا تنها نگذاشتی ، تو در کوير تنهايی ،، انيس شبهاي تار من شدی،
    تو در ظلمت نااميدی، دست مرا گرفتی و کمک کردی، که هيچ عقل و منطقی قادر به محاسبه پيش بيني نبود،
    تو بر دلم الهام کردی و به رضا و توکل مرا مسلح نمودی، و در ميان ابرهای ابهام و در مسيری تاريک مجهور و وحشتناک مرا هدايت کردی ،،،


    از تو مي خواهم که طبع ما را آنقدر بلند کنی که در برابر هيچ چيز جز خدا تسليم نشويم ،،
    دنيا ما را نفريبد، خودخواهي ما را کور نکند. سياهي گناه و فساد و تهمت و دروغ و غيبت ، قلب های ما را تيره و تار ننمايد.
    خدايا به ما آنقدر ظرفيت ده که در برابر پيروزی ها سرمست و مغرور نشويم،
    خدايا به من آنقدر توان ده که کوچکی و بيچارگی خويش را فراموش نکنم و در برابر عظمت تو خود را نبينم.








    یادش گرامی
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 13 بهمن 99 در ساعت 17:00

  2. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 13 بهمن 99), همراهی (سه شنبه 17 فروردین 00), ملكه برفی (سه شنبه 01 تیر 00), افسونگر (چهارشنبه 11 فروردین 00), سرشار (یکشنبه 24 مرداد 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سرنوشتي که خودم ساخته بودم!
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 مرداد 89, 18:25
  2. چرا وقتي صداي قرآن رو ميشنوم همه ي غم ها مياد سراغم؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 فروردین 89, 15:30
  3. آشتي يا قهر؟!!!
    توسط آرمان 26 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 12:39
  4. خوشبختي
    توسط pirooz در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 بهمن 87, 12:37
  5. نكات ضروري در جهت حفظ سلامتي
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 87, 18:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.