سلام مونا جان. من نمیدونم شرایط خانوادگی و فرهنگی شما چطور هست ولی به نظر شخص من اصلا غیر طبیعی نیست که اقوام غیر همجنس با هم گاهی تماس بگیرن و در زمینه خاصی کمک یا راهنمایی بخوان. چرا این موضوع انقدر براتون غیرطبیعی جلوه کرده؟ شاید دختر عمه همسرت در مورد خاصی ازش کمک یا راهنمایی خواسته. و یا شاید پیغام رو زودتر داده بوده ولی به خاطر اختلال در اینترنت یا شبکه مخابرات پیغام دیر تحویل شده و دو شب رسیدنش شک برانگیزش کرده. شاید دختر عمه همسرت مسیله ای رو بصورت راز مطرح کرده و ازش راهنمایی خواسته و همسرت به این دلیل نمیخواد پرینت بگیره چون شما هم عملکردت نشون داده رازدار و خود دار نیستی. بین یک زن و مرد اونم اقوام نزدیک انواع روابط انسانی میتونه وجود داشته باشه. همه روابط که از یک نوع و جنس روابط عاطفی و جنسی نیستند. البته شاید شما بگید همون هم نباید باشه که در اونصورت کلا کامنت منو نادیده بگیرید. هزاران شاید و اما و اگر وجود داره ولی شما خواستید که بدترین رو باور کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)