خانم مونا
شما به نظرم تو همه تاپیکهاتون دنبال تاییدی هستین که طلاق بگیرین.
ایندفعه هم دیدین خیانت هست و فکر میکردین الان همه بهتون میگن طلاق ولی بازم کسی اینجا بهتون نگفت طلاق بگیرین.
دنبال تایید هستین که بعدا وجدان خودتون راحت باشه.
اینکه همسرتون چرا پیرینت نمیگیره خیلی جای تأمل داره.
اگه واقعا کاری نکرده، وظیفه داره شما رو از شَکی که یه عمر دامنتون رو میگیره در بیاره.
خودتون هم ذکر کردین توانایی تصمیم گیری ندارین و کاش کسی بود به جاتون تصمیم میگرفت.
پس به نظرم به مشاور حاذق پیدا کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)