سلام،
من در گذشته وقتی کسی باعث دلخوریم میشد و حقیقتا حق هم داشتم با یک واکنش ناپخته و خیلی احساسی خودم رو کنار اون شخص تخلیه میکردم،ولی بدی ماجرا این بود که واکنش تند من قبح کار طرف رو میپوشوندو من عوض اینکه دلجویی بشم باید ساعتها توضیح ودلجویی میکردم که اخرش بامقصر بودنم تموم میشد.
ولی یادگرفتم هرچیزی هم که خیلی خردکننده و ناراحت کننده باشه ولی باید یک زمان کوتاهی بین اون اتفاق و عکس العمل من باشه که احساسات ته نشین بشن و جملاتی که قراره گفته بشه با لباس آراسته به عقل و منطق به طرف مقابل منتقل بشه.![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)