
نوشته اصلی توسط
aroos_banoo
عزیزم منم مشکل مشابه شمارو داشتم.
شنود گذاشتم داخل گوشی و تمام پیام ها و تماس هاشو بدون اینکه متوجه باشه از راه دور میخوندم . شک بدترین چیزه تو زندگی به نظرم.
اگه در این زمینه کمک خواستی بهم پیام بده .
چطور میتونم به شماپیام بدم؟
خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
علاقه مندی ها (Bookmarks)