12 سال
توافقی وجود نداشت
بهم گفت خوب کردم دلم خواست و...
دیگه ازش خیانتی ندیدم ( گوشی و...رمز نداره ولی نمیدونم چرا ته دلم همیشه حس می کنم یه مسئله ای هست)
ولی هرگز نتونستم فراموش کنم
گاهی کمرنگ میشه
ولی بازگاهی یادم میاد
و اینکه چیزی به نامم نمیکنه همیشه منو به شک می اندازه که شاید پای یکی دیگه در میونه
خدا میدونه
چی بگم
یه مدت کنارش بزار
اگه تکرارش کرد پیگیر شو وگرنه سعی کن فراموش کنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)