خانم wisdom, میفهمم مثل خواهر من که بعد چند سال نتونست مامانو ببینه :(
خیلی دردناکه. خیلی.
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
خانم wisdom, میفهمم مثل خواهر من که بعد چند سال نتونست مامانو ببینه :(
خیلی دردناکه. خیلی.
Mvaz (یکشنبه 05 بهمن 99), wisdom (یکشنبه 05 بهمن 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 05 بهمن 99), بالهای صداقت (دوشنبه 13 بهمن 99), باغبان (یکشنبه 05 بهمن 99), تبسم آسمانی (سه شنبه 07 بهمن 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)