سلام.
من کلی وقت هست تو همدردی چیزی نمی نویسم.
الان هم راهکار مشاوره ای برای شما ندارم.
فقط اومدم یه فیدبک صادقانه بهتون بدم.
"اینقدر تو زندگی تون کولی بازی درنیارید."
همین.
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام.
من کلی وقت هست تو همدردی چیزی نمی نویسم.
الان هم راهکار مشاوره ای برای شما ندارم.
فقط اومدم یه فیدبک صادقانه بهتون بدم.
"اینقدر تو زندگی تون کولی بازی درنیارید."
همین.
*مونا* (چهارشنبه 01 بهمن 99), اثر راشومون (چهارشنبه 08 بهمن 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
ویرایش توسط سحر بهاری : جمعه 03 بهمن 99 در ساعت 12:33
Mvaz (جمعه 03 بهمن 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)