به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط *مونا* نمایش پست ها
    تورو خدا بیاین بامن حرف بزنید من دارم دق میکنم خواهش میکنم راهنماییم کنید
    سلام

    شما در مرحله پذیرش هیچ حرفی نیستین.

    بهترین توصیه به شما اینه که سریعا ترمز رو بکشید و مدتی هیچ کاری، هیچ حرفی با اطرافیانتون نزنید، به قول معروف برید تو لاک خودتون. ( البته از منظر مظلوم نمایی، بلکه از این بابت که تفکر کنید و تصویر بافی و گمانه زنی فاصله بگیرید.)


    احساسات شما بسیار بالا است، نمونه اش همین التماس های دیروزتون به همسر تون، بگذارید کمی فروکش بکنه، ان شاالله یه راه خوب براتون بوجود میاد و راهنمایی های دوستان براتون کارساز تر خواهد شد.

  2. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام

    شما در مرحله پذیرش هیچ حرفی نیستین.

    بهترین توصیه به شما اینه که سریعا ترمز رو بکشید و مدتی هیچ کاری، هیچ حرفی با اطرافیانتون نزنید، به قول معروف برید تو لاک خودتون. ( البته از منظر مظلوم نمایی، بلکه از این بابت که تفکر کنید و تصویر بافی و گمانه زنی فاصله بگیرید.)


    احساسات شما بسیار بالا است، نمونه اش همین التماس های دیروزتون به همسر تون، بگذارید کمی فروکش بکنه، ان شاالله یه راه خوب براتون بوجود میاد و راهنمایی های دوستان براتون کارساز تر خواهد شد.

    ممنون که مشارکت کردین دوست عزیز

    چه توقعی دارین ازم؟میدونید دارم چقدر میسوزم؟وای انگار مرده شوهرم خیلی داغه دلم.همش فکر خودکشی میاد به ذهنم
    امروز خیلی فک کردم دلم برای روزای قبل برای همسرم خیلی تنگ شده برای روزای قبل.همش دلم میخواد برم به گذشته از دیدن همسرم حالم بد میشه همش دوس دارم عکسای قبلشو ببینم.باهاشون اشک میریزم تمام روزو.لباساشو بو میکنم اشک میریزم.من خیلی دوسش داشتم نمی تونم

    واقعا چرا اقایون انقد راحت خیانت میکنن چرا فک نمیکنن چه عذابی میدن من مردن رو ترجیح میدم اینروزا
    اصلا فک نمیکردم انقد دوسش داشته بودم همش فک میکنم دوس داشتم زودتر از اون بمیرم.امروز بارها زار زدم از خدا خواستم منو از خواب بیدار کنه سیلی میزدم صورتمو وای حاضرم دست به دامن هرکسی بشم متقاعدش کنه بهم ثابت کنه اون زن دروغگویه.
    همه روزم به التماس گذشت امروز التماسش کردم شوهرمو گفتم تورو خدا تو که میگی تماسی نداشتی باهاش پس برو پرینت مکالماتت بگیر دسته خودت باشه و من گوش بدم تورو خدا قبول نمیکنه
    من نمی تونم دلمو گول بزنم نمی تونم میدونم اگه قبول نکنه میرم از زندگیش چون مطمینن داره دروغ میگه مطمئنن باهاش رابطه داشته
    خودش وقتی ثابت نمیکنه خب من چجوری قضاوتش کنم میگم حتما گناهکاره
    برای همینم میگم من نمی تونم تحمل کنم خیانتو دارم دق میکنم مطمئنم بمونم دیونه میشم


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.