سلام
شما در مرحله پذیرش هیچ حرفی نیستین.
بهترین توصیه به شما اینه که سریعا ترمز رو بکشید و مدتی هیچ کاری، هیچ حرفی با اطرافیانتون نزنید، به قول معروف برید تو لاک خودتون. ( البته از منظر مظلوم نمایی، بلکه از این بابت که تفکر کنید و تصویر بافی و گمانه زنی فاصله بگیرید.)
احساسات شما بسیار بالا است، نمونه اش همین التماس های دیروزتون به همسر تون، بگذارید کمی فروکش بکنه، ان شاالله یه راه خوب براتون بوجود میاد و راهنمایی های دوستان براتون کارساز تر خواهد شد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)