سلام.
این قسمت اولو قبلا نوشته بودم و نشده بود ارسال کنم:
خادم الرضا جان، چون نمیدونم زمینه کارت چیه نمیشه با دقت راهنمایی کرد.

ولی از اونجایی که گفتی رشتت مهندسی بوده و الان شغل دوم مرتبط با رشتته، پس شغلت زمینه مهندسی داره.

خب معمولا رشته های مهندسی راحت نیستن. از طرفی الان غالبا مشاغل مهندسی هم، کار با نرم افزارهای تخصصی اون رشته شده. مگر در شغل های اجرایی اش که به سمت تولید عملی بره، که اونها هم معمولا شغل هایی مردانه است.

بنابراین با فرض اینکه شغل شما سر و کار داره با نرم افزارهای تخصصی رشتتون، شخصا فکر میکنم جزوه برداری و خلاصه نویسی برای کار با نرم افزار جواب نمیده. بلکه باید مستقیم با خود نرم افزار کار کنید. از پروژه های ساده تر شروع کنید تا قلق استفاده از اون نرم افزار بیاد دستتون و با ایتم ها و آپشن هاش آشنا بشی.
.
.
.
این قسمتو امشب برات دارم مینویسم:

خادم الرضا جان، به نظرم میاد ناراحت و مضطربی عزیزم. خب توی این دوره زمونه این حالتها تا حدی طبیعیه.

تو هدفت از کسب در امد چیه؟

نظرت در مورد اون آیه از قران که میگه بعضی چیزها ازش اکراه دارید ولی به نفع شماست، چیه؟

تا حالا مباحث روانشناسی یونگ رو هم مطالعاتی داشتی؟