سلام .خوبین ؟
برنامه خواب تون کلا بهم خورده
چکاپ شدین؟
قند ، تیروئید ، کم خونی ؟!
تشکرشده 435 در 224 پست
سلام .خوبین ؟
برنامه خواب تون کلا بهم خورده
چکاپ شدین؟
قند ، تیروئید ، کم خونی ؟!
gholam1234 (پنجشنبه 25 دی 99), شازده-کوچولو (پنجشنبه 25 دی 99)
تشکرشده 15 در 11 پست
سلام خيلي ممنونم، من خوبم. شما خوبين؟
راستش برنامه خوابم خيلي خوب بود تا دبيرستان و اينا، بعدش خيلي بد شد، همش شب بيداري بود و روز خوابي. الان بهتر از چن ساله پيشه ولي راستش خوب نيس بنظرم
نه راستش چکاپ نشدم. يني دارم درس ميخونم که درامد داشته باشم و بتونم مثلا اينجور مواقع يه دکتري برم. به قند خون مربوطه؟ کم خوني من بله کم خون هستم
- - - Updated - - -
سلام دوست عزيز. ببخشيد به خاطر فرمايشات شما من کاملا تو شوک م الان. آخه من دقيقا هميني که فرمودين هستم. خيلي از خودم انتقاد ميکنم به شدت کمال گرا هستم (والدين کمال گرايي هم دارم).
خيلي از لطفتون ممنونم ان شالله
دوستان عزيز شما به مواردي اشاره کردين که من راستش اصلا بهشون فکر نکرده بودم. يني هم مشکلاتي مثل قند و هم مشکلي مثل کمال گرايي. خيلي ممنونم ازتون![]()
ویرایش توسط شازده-کوچولو : پنجشنبه 25 دی 99 در ساعت 21:39
الهه زیبایی ها (جمعه 26 دی 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)