به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 بهمن 99 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1399-4-26
    نوشته ها
    449
    امتیاز
    6,953
    سطح
    55
    Points: 6,953, Level: 55
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 435 در 224 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    71
    Array
    سلام .خوبین ؟
    برنامه خواب تون کلا بهم خورده
    چکاپ شدین؟
    قند ، تیروئید ، کم خونی ؟!

  2. 2 کاربر از پست مفید تبسم آسمانی تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 25 دی 99), شازده-کوچولو (پنجشنبه 25 دی 99)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 بهمن 99 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1399-9-20
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,787
    سطح
    24
    Points: 1,787, Level: 24
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 15 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط تبسم آسمانی نمایش پست ها
    سلام .خوبین ؟
    برنامه خواب تون کلا بهم خورده
    چکاپ شدین؟
    قند ، تیروئید ، کم خونی ؟!
    سلام خيلي ممنونم، من خوبم. شما خوبين؟
    راستش برنامه خوابم خيلي خوب بود تا دبيرستان و اينا، بعدش خيلي بد شد، همش شب بيداري بود و روز خوابي. الان بهتر از چن ساله پيشه ولي راستش خوب نيس بنظرم
    نه راستش چکاپ نشدم. يني دارم درس ميخونم که درامد داشته باشم و بتونم مثلا اينجور مواقع يه دکتري برم. به قند خون مربوطه؟ کم خوني من بله کم خون هستم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام

    قبل از هر چیزی باید سعی کنید یاد بگیرید رفتار های شما جزئی از شماست و اونها رو دوست بدارید.
    مثلاً همین دیر از خواب بیدار شدن ها رو برای خودتون چماق ازش درست نکنید.
    بگید من یه دختر خوابالو ام. درسته دیر پاشدم ولی خوب دیر هم خوابیدم.

    اگر یاد نگیرید خودتون رو دوست بدارید، ساعت ۶صبح هم پاشید ، بعد از مدتی میگید ای کاش ساعت ۵بیدار میشدم . آه من عجب دختر ام.

    در ادامه برای خودتون برنامه داشته باشید. برنامه ای که میگه من ساعت ۹ پاشم خوبه. به همه کار هم میرسم. ولی برنامه با رشد ضعیف .مثلاً ۳۰ روز فقط یک ساعت با خودتون قرار کنید زود بیدار شید. یعنی روزی دو دقیقه.
    و این احساس شاد بودن و پیشرفت روزانه رو جشن بگیرید.

    مواظب کمال گرایی باشید. نمی گذاره از زندگی تون لذت ببرید.
    ان شالله کنکور خوبی داشته باشید.
    سلام دوست عزيز. ببخشيد به خاطر فرمايشات شما من کاملا تو شوک م الان. آخه من دقيقا هميني که فرمودين هستم. خيلي از خودم انتقاد ميکنم به شدت کمال گرا هستم (والدين کمال گرايي هم دارم).
    خيلي از لطفتون ممنونم ان شالله

    دوستان عزيز شما به مواردي اشاره کردين که من راستش اصلا بهشون فکر نکرده بودم. يني هم مشکلاتي مثل قند و هم مشکلي مثل کمال گرايي. خيلي ممنونم ازتون
    ویرایش توسط شازده-کوچولو : پنجشنبه 25 دی 99 در ساعت 21:39

  4. کاربر روبرو از پست مفید شازده-کوچولو تشکرکرده است .

    الهه زیبایی ها (جمعه 26 دی 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.