در مورد بیماریها بخصوص بیماری ویروسی کرونا یه مدتی مطالعه داشتم . به این نتیجه رسیدم که باید سیستم ایمنی بدن را قوی کنیم .
ویتامین های C - A- D - E - zinc سیستم ایمنی بدن ما را قوی می کنه .در واقع این ویتامین ها مهمات و اسلحه ها هستند برای کمک به سلول ها، برای نابودی ویروس ها.
می تونیم آزمایش خون بدیم و استاندارد اونها را پیدا کنیم با کمک پزشک - سعی کنیم از منابع غذایی طبیعی و یا در صورت نیاز از مکمل های آن استفاده کنیم ( مخصوصا مکمل ویتامین D که در داروخانه ها هست - شاید اکثر ما ویتامین D پایینی داشته باشیم . ) - همچنین کنترل وزن و عادات درست سبک زندگی و تغذیه ، کمک خوبی به سیستم ایمنی بدن ما میکنه .
اگه بیماری زمینه ای داریم سعی کنیم علاوه بر موارد بالا ،بیماری خودمون را کنترل و مراقبت کنیم .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)