سلام.
شما یه بار محکم جلو زنش و بقیه به برادرتون بگید من هر جور دلم بخواد حاب میگیرم و به تو هم ربطی نداره و حق تعیین تکلیف برای من نداری.
به شخصه معتقدم جراتمندانه عمل کردن، فقط در مقابل کسی جواب میده که شعور درکش رو داشته باشه.
یه نکته دیگه. شما چون استقلال مالی ندارید، اونها فکر میکنن حق دارن براتون تعیین تکلیف کنن.
حتما دنبال شغل باشید. اجازه برای شاغل بودن هم از هیچ بنی بشری لازم نیست بگیرید که بخوان اجازه بدن یا نه.
اشتباه شما توی همبن اجازه گرفتنها و بله قربانگو بودن خودتونه که اونها رو دچار این توهم کرده که از دماغ فیل افتادن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)